|
En konto til flere, Apple..... |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ikke sikker på jeg er helt med på Icloud og appstore accounts? Synes bare alle siger at jeg skal glemme alt om at have en konto til det hele. fremtiden er seperate konti. Også træls med alle vores billeder gemmes på alle enheder pt. Men måske den med hver sin icloud konto løser den del. Skal i hvert fald testes. Og så skal familie deling slås til eller er det ikke nødvendigt?
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Icloud kontoen er til synkronisering af data (safari bogmærker, backup, photostream osv).
Apple store ID er kun til leje af film, køb i appstore, etc. Typisk bruger man dog samme Apple ID til begge dele, men de kan altså splittes op (også så man bruger et helt 3. til facetime, imessage og gamecenter). Dit problem er, at vil du bibeholde alle købte apps på sønnens iPad, så skal du bibeholde dit appleID til app store. Hvis du skifter det ud, så vil du fremover ikke kunne modtage opdateringer til alle app's på iPaden, da de er købt under et andet. Skal det splittes helt op, skal du altså bruge familiedeling, slette alle installerede apps (f.eks. ved en nulstilling) og så downloade dem fra ny med sønnens Apple ID. Giver det mening? |
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
Folkens, det med ny Icloud konto til hver lader til at SPILLE max. Jubiiii.
Jeg havde så købt ekstra plads, som jo så ikke kan bruges på deres, så de har mega plads problemer. Tror dog når de får slettet alle billeder og videoer, som jo var delt, så skal det nok gå. Tror vi klarer os super på denne måde. Så fedt. Har nu pt droppet itunes til musik. Prøvede lige google music. Det lader til at spille og er meget nemmere med playlister osv. til Sonos osv. Men skal liiiige prøve det nogle uger, men tror musik og Itunes er et overstået kapitel her i huset. TUSIND talk folks. Som altid så fed hjælp fra de kloge hoveder herinde. FEDT! ![]() |
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Det var dejligt at det fungerer.
Nu koster det kun kr. 7,- om måneden for den ekstra plads til backup o.s.v., og jeg synes det er dumme penge at sparer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |