recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En lille bøn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En lille bøn

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 21:50
Jeg vil lige sige tak til jer alle. Thumbs Up

Kan være, at jeg alligevel skal vove pelsen og *endeligt* opdatere firmware på hendes tv. Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 21:53

Billed indstillinger vil nulstilles når du opdaterer, det er sikkert ikke ændret på de nyere modeller.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Billed indstillinger vil nulstilles når du opdaterer, det er sikkert ikke ændret på de nyere modeller.

I know. Jeg har indstillingerne skrevet ned et sted. Men tak for påmindelsen. Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2008
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Jeg har ikke været ude for nulstilling på af billedindstillinger på ES8005 - F8005 eller HU8505.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 22:16

Så må det være ændret, det andet er da også irriterende. Har ikke opdateret mit de sidste par år, på grund af det, hvad der så må være gået glip af ved jeg ikke.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2015 kl. 23:16
Til orientering har jeg heller ikke oplevet denne ændring på mine to modeller.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2015 kl. 16:52
Jeg vovede pelsen og opgraderede min mors tv i dag fra firmware version 1008 til 2113. Umiddelbart kunne jeg ikke se nogle kedelige bivirkninger og heldigvis slet ikke den som jeg var så bange for.

Til gengæld kunne jeg heller ikke se de helt store forbedringer. Jeg bemærkede, at Samsung har løst problemet med, at tv'et ikke husker status på undertekster. Tidligere skulle man slå undertekster fra hver gang man skiftede kanal. Den huskede det simpelthen ikke. Og så bemærkede jeg, at der er kommet nye ikoner på input selection.

Men nu er det jo også min mor, der bruger tv'et, så jeg skal forventer at hun siger enddog meget hurtigt til, hvis noget ikke er som det skal være. Wink
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu