|
En lille bøn |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil lige sige tak til jer alle.
![]() Kan være, at jeg alligevel skal vove pelsen og *endeligt* opdatere firmware på hendes tv. ![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Billed indstillinger vil nulstilles når du opdaterer, det er sikkert ikke ændret på de nyere modeller. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
I know. Jeg har indstillingerne skrevet ned et sted. Men tak for påmindelsen. ![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
Jeg har ikke været ude for nulstilling på af billedindstillinger på ES8005 - F8005 eller HU8505.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så må det være ændret, det andet er da også irriterende. Har ikke opdateret mit de sidste par år, på grund af det, hvad der så må være gået glip af ved jeg ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Til orientering har jeg heller ikke oplevet denne ændring på mine to modeller.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Jeg vovede pelsen og opgraderede min mors tv i dag fra firmware version 1008 til 2113. Umiddelbart kunne jeg ikke se nogle kedelige bivirkninger og heldigvis slet ikke den som jeg var så bange for.
Til gengæld kunne jeg heller ikke se de helt store forbedringer. Jeg bemærkede, at Samsung har løst problemet med, at tv'et ikke husker status på undertekster. Tidligere skulle man slå undertekster fra hver gang man skiftede kanal. Den huskede det simpelthen ikke. Og så bemærkede jeg, at der er kommet nye ikoner på input selection. Men nu er det jo også min mor, der bruger tv'et, så jeg skal forventer at hun siger enddog meget hurtigt til, hvis noget ikke er som det skal være. ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |