|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() Sendt: 30-November-2007 kl. 14:05 |
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() |
Jeg har for tiden haft heftige diskussioner med SONY, om det link til en firmware update til BDP S300, som de har lagt ud på SONY EU, fungerer eller ej. SONY support i DK påstår hårdtnakket, at de kan hente firmwaren med det link, jeg henviser til i dette indlæg - jeg siger, at det er noget fis! De skriver, at der er noget galt med min netforbindelse, hvilket jeg har meget svært ved at tro på. Jeg kan hverken hente den føromtalte update med FireFox eller IE 7 - og ja, antivirus og firewall er slået fra!
Så derfor beder jeg jer kære brugere om at teste dette link for mig. For hvis det vitterligt virker for jer, æder jeg alle mine ord i mig igen. Firmwaren findes her: SONY BDP S-300 Redigeret af Ukke - 30-November-2007 kl. 14:28 |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Det funker da fint - no problems. Så begynd du bare at æde løs
![]() Redigeret af Ullum - 30-November-2007 kl. 14:31 |
|
![]() |
|
poul-r ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Linket virker fint hos mig. Jeg kan sagtens hente exe-filen.
|
|
![]() |
|
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Virker også fint for mig, hentede med ca. 900KB pr. sekund, så lige omkring et minut for at hente de ca. 53 MB filen fylder.
![]() Det må være dine sikkerheds indstillinger, eller din firewall/virusprogram der ikke vil lade dig hente filen. Redigeret af J.Skovgaard - 30-November-2007 kl. 14:31 |
|
::::::::
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
![]() |
Arh! Mange tak!
Så er man da fuldstændig til grin. ![]() ![]() Jeg fatter det ikke. Hverken IE7 og FireFox tillader mig at hente filen. Det må være min ZyXEL routers indstillinger så...eller noget andet. Er det version 3.20 I kan hente?? |
|
![]() |
|
J.Skovgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
Den fil jeg har hentet, hedder "UPDATE_BDPS300_VER0320.exe"
![]() |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
![]() |
Super Skovgaard!
Kunne jeg få én af jer til at uploade filen på rapidshare eller en anden tjeneste? Så vil jeg være jer meget taknemmelig! |
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
![]() |
miri
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
indstillinger i din zyxel router forhindrer ikke download af en fil. Prøv at slå evt. popup blockere fra |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Har prøvet. Det hjælper ikke. Har faktisk aldrig oplevet noget lignende.
Èn venlig sjæl der vil oploade filen? |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.megaupload.com/?d=FJDI4MNZ Redigeret af J.Skovgaard - 30-November-2007 kl. 16:00 |
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |