|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spinks ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 01-November-2010 kl. 09:27 |
Hej alle.
Jeg synes lige jeg ville dele denne morsomme historie med jer.
Jeg har ledt efter en switch og fandt en på Elgigantens hjemmeside i går til 269,- - internetpris. Nå, så skal de nok have 299,- for den ude i butikken. Fair nok. Jeg kører til Elgiganten for at hente denne switch og da jeg når derud spørger jeg en ekspedient hvor jeg finder denne switch henne. Lige herovre siger den flinke mand - til 419,- kr. Jeg fortæller at den står til 269 kr. på nettet. Kan du ikke sælge den til mig billigere. Desværre, det må han ikke.
Nej tak, siger jeg. Jeg kan bestille den over nettet - hos jer - 150kr. billigere. Så det gør jeg.
Jeg går ud af butikken. Går på elgigantens hjemmeside fra min telefon. Bestiller et styks switch til afhentning. Går ind i butikken igen. Tager switchen fra hylden og går ned til kassen og siger jeg har bestilt den over nettet. Pigen ved kassen slår ordren op i systemet. Hun kan ikke finde den, da deres ordresystem kun opdateres hver anden time, får jeg oplyst. Men hvad stod den til på nettet? 269 kr. oplyser jeg ærligt, så det taster hun ind i kasseapparatet og jeg betaler og går hjem.
Er det ikke fantastisk?
Hilsen Michael
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
![]() ![]() |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Det er ganske normalt for Elgiganten !
De fucker sådan med folk, men det er løjn at sælgeren i butikkern ikke kan sælge til internet pris - De gør det hele tiden! |
|
.....
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Deres internet og butikspriser er en spøjs finurlighed
|
|
![]() |
|
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
Ja, de er skøre. Skulle købe et Pana X20 tv - havde godt set der stod internetpris 3689., men tænkte at det kunne de sikkert godt sælge mig til alligevel. Men nej, jeg kunne få det til 5199..... Så spurgte jeg den ellers venlige sælger om jeg lige kunne låne hans pc, det måtte jeg faktisk gerne, gik ind på deres hjemmeside og bestilte tv'et som collect@store. Gik ned til kassen (ved ikke med de 2 timer, ordren var i systemet efter de 10 min det tog at kigge færdig på andre ting) betalte og fik tv'et udleveret ved vareudleveringen. Skal lige sige at sælgeren selv rystede på hovedet af systemet, men måtte bare ikke sælge til internetpris..... Tænker bare på Hr. og Fru Danmark som er hjernevasket af reklamerne og tror Giganten er billigst og køber til butikspris - de bliver jo snydt så vandet driver.....
|
|
LG LM760T
LG HR925N Sony STR-DA2400ES Dali Blue 6006, R1000 & C1000 Open Hour Chameleon Synology DS415+ iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G Apple TV2 med Kodi Nintendo Wii |
|
![]() |
|
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
Systemet er jo ganske enkelt:
Dem der kan klare sig selv, bestiller på nettet, får varen tilsendt, og betaler den lave pris. Dem der skal have hjælp, eller skal benytte sig af en ekspedient, betaler lidt mere, som er med til at finansiere bl.a ekspedientens løn. |
|
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |