recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En molbohistorie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEn molbohistorie

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Spinks Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Hinnerup
Status: Offline
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Emne: En molbohistorie
    Sendt: 01-November-2010 kl. 09:27
Hej alle.

Jeg synes lige jeg ville dele denne morsomme historie med jer.

Jeg har ledt efter en switch og fandt en på Elgigantens hjemmeside i går til 269,- - internetpris. Nå, så skal de nok have 299,- for den ude i butikken. Fair nok. Jeg kører til Elgiganten for at hente denne switch og da jeg når derud spørger jeg en ekspedient hvor jeg finder denne switch henne. Lige herovre siger den flinke mand - til 419,- kr. Jeg fortæller at den står til 269 kr. på nettet. Kan du ikke sælge den til mig billigere. Desværre, det må han ikke.
Nej tak, siger jeg. Jeg kan bestille den over nettet - hos jer - 150kr. billigere. Så det gør jeg.
Jeg går ud af butikken. Går på elgigantens hjemmeside fra min telefon. Bestiller et styks switch til afhentning. Går ind i butikken igen. Tager switchen fra hylden og går ned til kassen og siger jeg har bestilt den over nettet. Pigen ved kassen slår ordren op i systemet. Hun kan ikke finde den, da deres ordresystem kun opdateres hver anden time, får jeg oplyst. Men hvad stod den til på nettet? 269 kr. oplyser jeg ærligt, så det taster hun ind i kasseapparatet og jeg betaler og går hjem.

Er det ikke fantastisk?

Hilsen Michael
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2010 kl. 10:25

Wacko Confused
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2010 kl. 23:46
Det er ganske normalt for Elgiganten !

De fucker sådan med folk, men det er løjn at sælgeren i butikkern ikke kan sælge til internet pris - De gør det hele tiden!
.....
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 12:11
Deres internet og butikspriser er en spøjs finurlighed
Til top
Solkongen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juni-2007
Sted: Lyngby, Danmark
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 18:59

Ja, de er skøre. Skulle købe et Pana X20 tv - havde godt set der stod internetpris 3689., men tænkte at det kunne de sikkert godt sælge mig til alligevel. Men nej, jeg kunne få det til 5199..... Så spurgte jeg den ellers venlige sælger om jeg lige kunne låne hans pc, det måtte jeg faktisk gerne, gik ind på deres hjemmeside og bestilte tv'et som collect@store. Gik ned til kassen (ved ikke med de 2 timer, ordren var i systemet efter de 10 min det tog at kigge færdig på andre ting) betalte og fik tv'et udleveret ved vareudleveringen. Skal lige sige at sælgeren selv rystede på hovedet af systemet, men måtte bare ikke sælge til internetpris.....

Tænker bare på Hr. og Fru Danmark som er hjernevasket af reklamerne og tror Giganten er billigst og køber til butikspris - de bliver jo snydt så vandet driver.....
LG LM760T
LG HR925N
Sony STR-DA2400ES
Dali Blue 6006, R1000 & C1000
Open Hour Chameleon
Synology DS415+
iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G
Apple TV2 med Kodi
Nintendo Wii
Til top
Hancock Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2005
Sted: Valby
Point: 544
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 19:16
Systemet er jo ganske enkelt:
Dem der kan klare sig selv, bestiller på nettet, får varen tilsendt, og betaler den lave pris.
Dem der skal have hjælp, eller skal benytte sig af en ekspedient, betaler lidt mere, som er med til at finansiere bl.a ekspedientens løn.
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu