recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En pose HDMI kabler til afhentning - ER AFHENTET
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En pose HDMI kabler til afhentning - ER AFHENTET

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Juli-2005
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: En pose HDMI kabler til afhentning - ER AFHENTET
    Sendt: 08-April-2021 kl. 17:41
Efter en større oprydning i b.la. kabler har jeg en pose med følgende kabler jeg ikke skal bruge.
Så hvis nogen kan bruge en pose med forskellige blandet "skærm/display" kabler (HDMI, Displayport, Mini Displayport osv.) så kan denne pose afhentes for 2 stk Pepsi Max 1,5 - 2 liters.

Befinder sig på Frederiksberg - Er blevet afhentet




Redigeret af vind - 19-April-2021 kl. 15:46
Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2021 kl. 19:28
Hvis det er ok med afhentning i weekenden, så skal jeg gerne hente begge dine poser med kabler, for et par flasker Pepsi Max.
Mvh. l'Blundt
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Juli-2005
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2021 kl. 02:01
Det er helt fint med afhentning i weekenden, skriv en PM/besked så vi kan aftale nærmere.

mvh 
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Juli-2005
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2021 kl. 09:49
Har ikke hørt noget fra l´Blundt så hvis andre vil hente poserne med kablerne skal I være velkomne 
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 09:39
Hvis de stadig er tilgængelige vil jeg gerne afhente dem...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
vind Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Juli-2005
Sted: Frederiksberg
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2021 kl. 09:45
Hørte ikke mere fra l´Blundt så de er forsat tilgængelige - skriv en PM/besked så vi kan aftale nærmere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu