recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En samlet enhed til alt lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En samlet enhed til alt lyd

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
cac Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-November-2013
Sted: Høje Taastrup
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 18:05
OK, tak for info.

Jeg kigger faktisk også på en Samsung Soundbar nu. Den ser ud til at kunne opfylde kravene, og har også en trådløs subwoofer hvilket passer mig ganske godt
Til top
cac Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 18:10
@ Klaus DM, ja den er da interessant må man sige
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7254
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 18:23
Playbar kan ikke afspille via bluetooth.   Men man ligger bare tdc kontoen ind. Og henter sonos app'en som styrer musikken.

På den måde løber telefonen heller ikke tør for strøm hurtigt.

Men ja det er mange penge.   Men den kan jo også streame meget andet lyd fra nettet.
Selv hører jeg meget udenlandsk radio hvor der ikke er reklamer eller snak

Redigeret af hansie - 01-December-2013 kl. 18:24
Til top
cac Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2013 kl. 22:53
Hvad med sådan en her http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/lyd/hoejttalere/samsung-da-e750?cid=902201310000.

Nu kom jeg ikke lige videre, men faldt i mellemtiden over denne som jeg synes ser fed ud, omend lidt dyr. Kan sådan en bruges til fjernsynet? Jeg tænker her at den jo vil skulle stå ved siden af fjernsynet, og vil det ikke være underligt hvis lyden kommer fra den ene side.(jeg synes selv det lyder som et dumt spørgsmål, men vil da lige høre om andre har prøvet noget lignende)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu