|
En samlet enhed til alt lyd |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
cac ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2013 Sted: Høje Taastrup Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK, tak for info.
Jeg kigger faktisk også på en Samsung Soundbar nu. Den ser ud til at kunne opfylde kravene, og har også en trådløs subwoofer hvilket passer mig ganske godt
|
|
![]() |
|
cac ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-November-2013 Sted: Høje Taastrup Status: Offline Point: 12 |
@ Klaus DM, ja den er da interessant må man sige
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
Playbar kan ikke afspille via bluetooth. Men man ligger bare tdc kontoen ind. Og henter sonos app'en som styrer musikken.
På den måde løber telefonen heller ikke tør for strøm hurtigt. Men ja det er mange penge. Men den kan jo også streame meget andet lyd fra nettet. Selv hører jeg meget udenlandsk radio hvor der ikke er reklamer eller snak Redigeret af hansie - 01-December-2013 kl. 18:24 |
|
![]() |
|
Hvad med sådan en her http://www.wupti.com/produkter/tv-og-hifi/lyd/hoejttalere/samsung-da-e750?cid=902201310000.
Nu kom jeg ikke lige videre, men faldt i mellemtiden over denne som jeg synes ser fed ud, omend lidt dyr. Kan sådan en bruges til fjernsynet? Jeg tænker her at den jo vil skulle stå ved siden af fjernsynet, og vil det ikke være underligt hvis lyden kommer fra den ene side.(jeg synes selv det lyder som et dumt spørgsmål, men vil da lige høre om andre har prøvet noget lignende)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |