recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En sjov lille måling.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEn sjov lille måling.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Emne: En sjov lille måling.
    Sendt: 17-Januar-2010 kl. 12:56
Jeg var lige ved at varme lidt mad i ovnen, og tænkte gad vide hvor meget strøm jeg bruger.
Det kan ikke siges at jeg er ikke nogen haj til strøm. Men heldigvis har vores elmåler en smart lille feature. Man kan trykke på en knap, og så kan man se det øjeblikkelige strømforbrug.

Det gjorde jeg så, ca. 2400 watt blev der brugt, det var ikke så lidt tænkte jeg og slukkede ovnen, og tænkte, det er faktisk meget sjovt det her, for mit 50" pana V10 kører i stuen, en god omgang hvem vil være millionær i THX mode.

Målingen viste nu at forbruget kørte mellem 300-350 watt. Det var ikke meget syntes jeg. For min xbox 360 og køleskabet (med lille fryser) stod stadig i "standby".

Kan målingen virkelig passe, og er det virkelig kommet så langt, at et plasma ikke bruger mere strøm?


Redigeret af baekgaard - 17-Januar-2010 kl. 13:00
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu