|
En trold er løs |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2015 kl. 15:23 |
Jeg har ladet mig rive lidt med i diskussioner i kommentarfeltet til nyhederne de sidste på dage. En ny bruger har været meget aktiv, men meget lukket overfor argumenter.
Jeg er desværre blevet ved med at fodre denne troll, og kan se at der også er andre brugere der er gået i fælden. Jeg er ved at blive overbevist om at det er en der troller og helt bevidst forsøger at være irriterende. Hvad kan man gøre. Jeg har forgæves søgt efter en 'ignorer' funktion i Disqus. Selvfølgelig kan man bare ignorere men det er svært ....
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som du selv skriver: rolig nu!
Den eneste måde de forsvinder på, er ved at lade være med at fodre dem. Når du opdager en trold, så gå uden om, så er de ikke så farlige. Folk skal stille og roligt nok fange, når brugernavnet går igen og igen med den type af kommentarer og stopper så med at fodre trolden, og så forsvinder trolden fra denne del af skoven. Redigeret af aerik - 09-Maj-2015 kl. 07:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |