recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En trold er løs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En trold er løs

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: En trold er løs
    Sendt: 08-Maj-2015 kl. 15:23
Jeg har ladet mig rive lidt med i diskussioner i kommentarfeltet til nyhederne de sidste på dage. En ny bruger har været meget aktiv, men meget lukket overfor argumenter.

Jeg er desværre blevet ved med at fodre denne troll, og kan se at der også er andre brugere der er gået i fælden.

Jeg er ved at blive overbevist om at det er en der troller og helt bevidst forsøger at være irriterende. Hvad kan man gøre. Jeg har forgæves søgt efter en 'ignorer' funktion i Disqus. 

Selvfølgelig kan man bare ignorere men det er svært ....
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2015 kl. 07:27
Som du selv skriver: rolig nu!
Den eneste måde de forsvinder på, er ved at lade være med at fodre dem.
Når du opdager en trold, så gå uden om, så er de ikke så farlige. Folk skal stille og roligt nok fange, når brugernavnet går igen og igen med den type af kommentarer og stopper så med at fodre trolden, og så forsvinder trolden fra denne del af skoven.

Redigeret af aerik - 09-Maj-2015 kl. 07:27
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu