recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En uges tid med DPlay på ATV4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En uges tid med DPlay på ATV4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kennls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: En uges tid med DPlay på ATV4
    Sendt: 17-Maj-2016 kl. 09:00
Jeg valgte at prøve DPlay på ATV4, da det blev frigivet. Det har været en uges blandede bolcher, de værste problemer jeg har observeret, er som følger på min ATV4 i stuen og i soveværelset:

- Appen logger ud mange gange, to gange oplevet ved jeg bare pausede for at gå på toilettet. For det meste skal jeg også skrive mit password, når jeg starter appen op. Her skal det siges jeg altid sætter min ATV4 på vågeblus og at Netflix, Viaplay og HBO Nordic, overhovedet ikke har dette problem.

- Hvorfor er der ikke en genre opdeling af materialet

Jeg har meldt problemerne med at appen logger en ud hele tiden til DPlay, så nu må vi se om de gør noget ved det. Det virkede ikke til at supporten forstr, hvor besværligt det er at skrive sit password på en Apple TV 4 remote Wink

Det skal også siges at mine ATV4 er opdaterede med nyeste TVOS og ikke jailbreakede, da jeg kun bruger dem til streaming.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 08:17
Hvordan er billedkvaliteten?
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
kennls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 08:29
Det jeg glor på er i HD (tror det er 720p) men lyden er i stereo. Men det opleves som det man får fra Viaplay. Men som med andre streaming tjenester, tager det lige 2-4 sekunder for at opbygge bufferen, på trods af jeg har en 50/50 fibia. Men jeg har faktisk ikke brugt det særlig meget, pga. at jeg simpelthen ikke gider taste mit password nærmest hver dag jeg starte appen op.

Jeg synes det er skægt at diverse test ikke har fanget den detalje med login.
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 15:17
Jeg oplever det samme. App'en logger hele tiden ud på iPhone og iPad. Indtil videre har app'en på Apple TV dog kørt uden at logge mig ud.

Det er ret irriterende. Jeg oplever til tider det samme med Viaplay på Apple TV. F.eks. når jeg vil skifte imellem to fodboldkampe.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 16:01
So they like the D?
Til top
Cableguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Januar-2009
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cableguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 19:03
Har også problemer med at den logger ud midt i det man ser.... men den gør den i øvrigt også på en ipad, så...

Confused
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 19:44
Jeg synes egentlig at OP skal gratuleres for at have holdt til en hel uges bombardement med reality tv og andre underlødige programmer. Det er i al fald den slags programmer jeg udelukkende synes at se, når jeg slår op på dplay.dk. Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
trupfg Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2009
Sted: Danmark
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trupfg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2016 kl. 21:13
Min logger selvfølgelig også ud hele tiden, hvilket har begrænset mit forbrug - men derudover har det været udmærket. Kvaliteten er ganske fin - også til den fodbold de viser.
Ja, der er stadigvæk en del mangler i app'en, og håber da virkelig ikke, at de bare lader den være som den er, så mon ikke, at der inden for de næste par måneder kommer lidt forbedringer?

Alt i alt tilfreds, så længe der bare er en app - det kunne TV2 godt lære lidt af...
Til top
kennls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2016 kl. 08:39
Nu er det politijagt og discovery programmer jeg ser, ikke reality om unge mennesker og deres forhold til alkohol, børn eller deres mødre. Ligesom der er en masse fede dokumentar programmer og serier på Viaplay, men jeg gider ikke glo på Blimse, sex hoteller og andet. Man kan vel godt have en abonnement uden man skal se alt de har Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu