|
Endelig er Pana på vej med 4K optagere |
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Februar-2017 kl. 12:39 |
||
Så kommer de endelig, med de maskiner, som jeg har ventet på.
Redigeret af Flemming Larsen - 18-December-2018 kl. 16:15 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jamen dog, så kan vi sørme få dig med på UHD BD vognen også
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24794 |
||
Ja, det ville være rart. Jeg har jo gået lidt, og ventet/håbet lidt på, at der ville komme en sådan maskine. Jeg køber nok, når der kommer nogen i Tyskland, der er mine nuværende maskiner også fra. De virker rigtig godt i DK.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
||
Nu ved du jo ikke, om de kommende maskiner virker lige så godt som de aktuelle. Men jeg glæder mig da til du prøver.
![]() Jeg er i øvrigt lidt bekymret, at der på de små spec sedler ikke står noget om at kunne optage på BD medier. Det er godt nok en funktionalitet jeg ikke kan undvære. |
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg køber nok ikke lige med det samme, men nok ret hurtigt. Mon ikke de virker i Dk? Jeg er personlig ligeglad med, om de kan udskrive, da vi mest bruger vores til, at optage på kanaler med reklamer, og så springe over.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7156 |
||
Mindes ikke at have set brændbare UHD skiver ?
|
|||
![]() |
|||
||
Mon ikke, at de kommer på et tidspunkt?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
||
|
|||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 23900 |
||
Fik den tanke, at det bliver knurre mig dyrt at skifte alle dine film til UHD/HDR
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
||
Ja, det ville være sindsygt dyrt, men kommer ikke til at ske denne gang. Specielle film og serie skal da nok ind, og når priserne kommer ned, så skal jeg have nye titler, på den høje kvalitet.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Glæder mig til hvad du synes om HDR
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Det varer jo lidt, da jeg fik købt et 4K TV lidt for tidligt, så det fik ikke HDR.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |