recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Endelig er Pana på vej med 4K optagere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Endelig er Pana på vej med 4K optagere

 Besvar Besvar Side  <1 12131415>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 16:13
Jeg ønsker mig i julegave, at trådstarter efter laaang tid fjerner det forkerte komma i overskriften
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg ønsker mig i julegave, at trådstarter efter laaang tid fjerner det forkerte komma i overskriften
Hvilket komma?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg ønsker mig i julegave, at trådstarter efter laaang tid fjerner det forkerte komma i overskriften
Hvilket komma?
Og ja, jeg er elendig til at sætte kommaer. Og?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 16:54
kimols: Så er det skifteautomatikken, der driller, og den kan nærmest være umulig at styre, når der er flere apparater tilsluttet. Du bliver muligvis nødt til at deaktivere tv'ets ARC-CEC og kun bruge ARC. Det betyder, at du stadig kan få lyden retur fra tv til forstærker via HDMI, men den indgang på forstærkeren, som tv'et bruger, skal vælges manuelt.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 17:03
Ja det virker sådan. Prøver i weekenden at afmontere recordern og arc og sletter i Lg tv’ets indgange. Tager strømmen og prøver så igen. Havde osse lidt problemer med Oppoen 203 da jeg osse skulle have HDMI fra video og HDMI fra audio out. Og der måtte jeg tage strømmen og slette Oppoen i tv’et. Og lige pludseligvirkede det. Ska så selv vælge lydudgangen på receiveren men det er ok
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 17:47
Nu har du da fjernet det, tak for det
Du så måske ikke min smiley
Smileyen symboliserer vel, at det ikke er så slemt ment
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 17:55
Jeg tror det er en god ide, hvis du starter helt forfra som du selv er inde på.

Start med kun tv og forstærker. Kun et kabel. Hdmi i arc.

Når det virker så et hdmi fra recorder til tv.
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Nu har du da fjernet det, tak for det
Du så måske ikke min smiley
Smileyen symboliserer vel, at det ikke er så slemt ment
Jeg tog det heller ikke så slemt. Der skal mere til.SmileWink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2018 kl. 08:36
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg ønsker mig i julegave, at trådstarter efter laaang tid fjerner det forkerte komma i overskriften
 
Jeg så hellere at trådstarter fjerner ordet endelig. Det giver ingen mening, da der indtil videre ikke er noget 4K materiale at optage.Wink
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2018 kl. 10:39
Gaab..... 😉
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2018 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Gaab..... 😉

Thumbs Up
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2018 kl. 19:46
Nu har jeg et problem igen, har lagt mærke til at lyden DD på de programmer som sender i DD ikke er i synkron, bla andet TV2. Har prøvet at justere på Lg tv’et , men det hjælper ski ikke ret meget. Er der nogen forslag?? Havde ikke det problem på den gamle Bct84. Ret irrerterende 😏.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 12131415>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu