|
Endelig er Pana på vej med 4K optagere |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg ønsker mig i julegave, at trådstarter efter laaang tid fjerner det forkerte komma i overskriften
![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
|
Hvilket komma?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
|
Og ja, jeg er elendig til at sætte kommaer. Og?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
|
kimols: Så er det skifteautomatikken, der driller, og den kan nærmest være umulig at styre, når der er flere apparater tilsluttet. Du bliver muligvis nødt til at deaktivere tv'ets ARC-CEC og kun bruge ARC. Det betyder, at du stadig kan få lyden retur fra tv til forstærker via HDMI, men den indgang på forstærkeren, som tv'et bruger, skal vælges manuelt.
|
||
![]() |
||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
|
Ja det virker sådan. Prøver i weekenden at afmontere recordern og arc og sletter i Lg tv’ets indgange. Tager strømmen og prøver så igen. Havde osse lidt problemer med Oppoen 203 da jeg osse skulle have HDMI fra video og HDMI fra audio out. Og der måtte jeg tage strømmen og slette Oppoen i tv’et. Og lige pludseligvirkede det. Ska så selv vælge lydudgangen på receiveren men det er ok
|
||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
|
Nu har du da fjernet det, tak for det
Du så måske ikke min smiley ![]() Smileyen symboliserer vel, at det ikke er så slemt ment |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 665 |
|
Jeg tror det er en god ide, hvis du starter helt forfra som du selv er inde på.
Start med kun tv og forstærker. Kun et kabel. Hdmi i arc. Når det virker så et hdmi fra recorder til tv. |
||
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
||
![]() |
||
|
Jeg tog det heller ikke så slemt. Der skal mere til.
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Jeg så hellere at trådstarter fjerner ordet endelig. Det giver ingen mening, da der indtil videre ikke er noget 4K materiale at optage. ![]() Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
|
Gaab..... 😉
|
||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Nu har jeg et problem igen, har lagt mærke til at lyden DD på de programmer som sender i DD ikke er i synkron, bla andet TV2. Har prøvet at justere på Lg tv’et , men det hjælper ski ikke ret meget. Er der nogen forslag?? Havde ikke det problem på den gamle Bct84. Ret irrerterende 😏.
|
||
Mvh KimOlsen
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 12131415> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |