|
Endelig er Pana på vej med 4K optagere |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Forfatter | |||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Nå for pokker, det var jeg ikke klar over, men du får jo sikkert sådan et TV på et tidspunkt
![]() |
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||||
Jeg regner med, at hvis det går som jeg tror, så skal jeg have en afspiller/optager i år, og et nyt TV i 2018.
![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||||
@Flemming, det bliver spændende med de nye ting
![]() |
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
||||
Ja, det bliver fedt. Jeg håber så, at Pana når at komme med et OLED, som er til at betale for til næste år.
![]() ![]() ![]() |
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
||||
Jeg er af flere årsager meget i tvivl om, hvorvidt jeg køber nyt TV i år, og jer sq så glad for det jeg har - det kan det hele
![]() Redigeret af Hother - 20-Februar-2017 kl. 23:52 |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
||||
https://www.panasonic.com/ch/de/consumer/home-entertainment/video/recorder/dmr-ubc90.html Det tyder på, at man godt kan gemme på BD disc. Også UHD optagelser, men de bliver skaleret ned til Full HD. |
|||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Så er du ved, at blive solgt på en også? Der er faktisk Triple DVB-C OG DVB-T/T2 PÅ.
|
|||||
Mvh
Flemming Larsen |
|||||
![]() |
|||||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
||||
Nu må vi lige se. Jeg/vi har tre som det er. Alle tre fyldte med optagelser og der er også adskillige eksterne harddiske.
Men det er da godt, at muligheden er der, når/hvis det skal være. |
|||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||||
![]() |
|||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
||||
Er der virkelig nogen som stadig bruger skiver i disse tider hvor det er langt billigere og nemmere at optage på harddisk? Flemming |
|||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||||
![]() |
|||||
larschris ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
||||
Ja - via skiven til en HDD
|
|||||
![]() |
|||||
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
||||
Problemet med at optage og gemme på harddiske er som bekendt, at optagelserne som regel låses til en bestemt hardware. Det er temmelig upraktisk i mange sammenhænge.
|
|||||
![]() |
|||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
||||
Det gør de måske på Panasonics recordere, men det gør de ikke hvis optagelsen sker på en Linux boks som f.eks. VU+ eller lignende. Her kan optagelser frit flyttes mellem alle enheder: TV, medieafspiller, PC etc. Flemming |
|||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |