|
Endelig er Pana på vej med 4K optagere |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Forfatter | ||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bob, bob, bob. Undskyld, jeg kan ikke lige udlede om dit svar er ironisk, eller du blot ikke har forstået spørgsmålet. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
Bortset fra BD-drevet - kan Panasonic'en noget, som jeg ikke vidste, at jeg savnede med en Enigma2 box?
|
||
miri
|
||
![]() |
||
larschris ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
|
Via BD til enhver HDD
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Det har jo stadig ikke noget at gøre med optagelse på BD. Mit spørgsmål går på hvorfor pokker folk stadig bruger skiver til at optage på når der kan optages 4K direkte på en harddisk. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
![]() Redigeret af miri - 21-Februar-2017 kl. 15:48 |
||
miri
|
||
![]() |
||
|
Samme her - jeg har blot Stofa som udbyder. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
|
Hvor mange kanaler sender noget i 4K? Klaus |
||
![]() |
||
|
Netop - ikke ret mange. Derfor venter jeg også med at anskaffe en 4K optager, og når den tid kommer, så bliver det ikke for at optage på dyre BD skiver. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
larschris ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
|
Men så er den bundet til maskinen
|
||
![]() |
||
|
Nej, læs ovenfor. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
|
Så,vidt jeg husker kan Panasonics optagere dele deres optagelser via netværket. Klaus |
||
![]() |
||
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
|
Der spørges til, hvorfor man anvender skiver. Det kan jeg da godt forklare, men jeg er ikke sikker på, at man VIL forstå det. Jeg bruger Panasonics rekorderne, da det er de eneste optagere, jeg har været i nærheden af, som er 100% stabile. De mister aldrig en optagelse, og optager altid hele programmet, når de er programmeret dertil. Nogen vil sikkert påstå, at de kender lige så stabile rekordere. Det er muligt - dem har jeg så aldrig set. Hvis jeg vil se et optaget program i fx sommerhuset, er det klart det enkleste, hvis programmet ligger på en BD-skive. Den koster ikke meget, og det er uhyre simpelt at lave en kopi. Det er lige så let at afspille programmet - det kræver kun en Blu-Ray afspiller, og det virker altid. Desuden er filformatet ikke et eller andet skodformat, hvor man fx ikke kan køre hurtigt frem eller tilbage eller stoppe undervejs. Desuden er man ikke afhængig af en hurtig netforbindelse, et abonnement eller om man nu kan få tilsluttet harddisken til tv'et osv. osv. Derfor bruger jeg skiver! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |