|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Det er faktisk lidt billigere. Men min kommentar gik også mest på at de ikke kunne købes herhjemme. |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
ikke billigere end det her http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=444874&am p;searchArea=products&Soegeord=5500a Men slot in er bare federe.. nej slot in kan ikke købes herhjemme, kan faktisk ikke købes nogensteder efter hvad jeg har set endnu, udover OEM computere også lige hos Mcubed, som sikkert også kun har det fordi de samler computere.. Dell har det også, men ved ikke om det kan købes alene, men hvis det kan er det uden tvivl ikke billigere Skal sige jeg har handlet i mcubes shop over flere gange og har ikke haft nogen problemer.. |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
du har ret. Jeg læste det som om at drevet på edbpriser kostede 1.999 -
må have været mine trætte øjne igår. 1600 før ey laptop Blu-ray drev er jo heller ikke nær så slemt som jeg havde frygtet. Så kunne man forestille sig at når der kom flere mærker til, så falder prisen relativt hurtigt. Men som du siger: Slot-in er bare federe |
||
![]() |
||
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
|
Fantastisk - Hvordan kan det være være at dette Sony/Nec slot-in bluray er så meget billigere end Panasonic bluray drevet?
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Jeg ved det ikke ....Det må være fordi det er fedt et ligge BD'en i dette drev ift den anden. Jeg glæder mig selv hver gang jeg skal have lagt en BD i, eller DVD for den sags skyld....Det er den vildeste oplevelse. Hvis skuffen kører ud så er det narrefisse ![]() Især når hardiske er så dyre og der er 6+ sata controlere der kan fungere med raid på ens standard HTPC Motherboard. Så ved man virkelig hvad man skal give de ekstra par tusind til........ ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Patriarken - 11-September-2008 kl. 19:15 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
panasonic drevet er en brænder det er sony/nec ikke.. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |