|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 09:22 |
|
Onkyo's First Blu-ray Disc Player Focuses on Unimpeded High-Def Video and Bitstream AudioAs the perfect compliment to Onkyo's high definition-compatible A/V receivers, the DV-BD606 Blu-ray Disc player is a welcome addition to the Onkyo line-up. This player takes any Blu-ray Disc title and delivers the full splendor of high-def 1080p video at 24 frames per second. It will also send Dolby TrueHD or DTS-HD Master Audio surround sound - which boast the same quality as the original studio mix - to your compatible A/V receiver. Thanks to its 1080p scaling, the DV-BD606 can also bring your DVD videos into the high-def realm. And when it comes to music, it can play all your CDs and MP3s. Built with an eye to quality and reliability, the DV-BD606 is a recommended source for any Onkyo home theater system. Special Features
Læs i øvrigt meget mere om den ny Blu Ray afspiller på: http://www.us.onkyo.com/model.cfm?m=DV-BD606&class=DVD&a mp;a mp;p=i Redigeret af Hother - 08-Oktober-2008 kl. 09:43 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Meget interessant - Tak for linket Hother
![]() Dog jeg synes jeg (igen), at det er irreterende at de beskriver, hvad det er for en billedchip de har smidt i. Mener det er sikkert en, de selv har designet! Om det så er godt eller dårligt, ja det bliver jo spændende at se ![]() /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Playstation 3, Panasonic, Custom Cables, Supra Redigeret af zirio - 08-Oktober-2008 kl. 09:47 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Lige præcis, jeg ville også gerne vide mere om billedchippen |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|
Jeg vil gerne vide mere om prisen
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kender ikke den nøjagtige pris, men mener at have læst at prisen bliver godt 5000kr |
||
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Den komme også under navnet Integra DBS-6.9
http://wesleytech.com/integra-launches-blu-ray-player/780/ |
||
![]() |
||
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() |
|
Det var ikke så lidt, med mindre den er markant bedre end BD30 og PS3.. Men den ville nu passe perfekt til mit system, så jeg venter spændt på mere nyt |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Onkyo¨s HD-DVD afspille var jo beder en den ophav Toshiba HD-XE1,
deværre er 24p miste ved den sendes FW opdate fra Onkyo. Så mon ikke at Onkyo¨s Blu-ray afspiller også er bede end dens ophav, mene at det er en panasonic bd30 der ligge ind i den. |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Det der irriterer MIG - ikke ved det her produkt specifikt, men helt generelt - er at producenterne himler op om fortræffelighederne ved at have opskaleringen siddende i surround-receiveren, men så oplyser de ikke om afspillerne kan sende 576i ud på DVD-materiale, så dén opskalering rent faktisk har noget at lave - i stedet sælger man folk den samme opskalering to-tre gange. Det er muligt jeg træder nogen over tæerne ved at sige det, men at der er så lille fokus på dét dilemma, det beviser for mig at se hvor lidt forståelse folk har omkring hvad alt det her med opskalering går ud på - det lyder bare herresmart, så det skal man da have. |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Nej den var ej. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Otto CSO sige nu noget andet, nemlig at Onkyo var/er beder en Toshiba,
så hvem har ret ???????? |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Onkyo og HD-XE1 var bygget over samme hardware. De har ikke helt samme samme firmware, men visuelt så det ud til at være samme hardware. Jeg registrerede dog også små forskelle her, ved en A-B test med samme film loaded i begge afspillere. Men jeg forskede ikke videre i, hvad det var for en forskel, og hvor den mon opstod. Men jeg vil tro, at Toshiba måske har lavet forskellige revisioner af afspilleren. Den HD-XE1 jeg havde at sammenligne Onkyo'en med, var en af de allerførste som kom på markedet. Og her fandt jeg Onkyo'en bedst i sammenligning. Men eftersom det lignede den samme hardware, vil jeg tro at der findes udgaver af Toshiba HD-XE1 på markedet, som er 100% identisk med Onkyos HD DVD afspiller. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |