|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Otto har ret, som næsten altid Forskellen var ens |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() |
|
Har faktisk gået og tænkt på det samme i mit setup, bruger en toshiba HD-EP35 afspiller både til dvd og hd-dvd som kører igennem en Onkyo 875 reciever, hd-dvd afspilleren skal vel stå til 1080P/24 men hvad så med recieveren, skulle den bare stå på through så? men så får jeg jo ik en skid ud af den Realta processor der sidder i den? som skulle være så evig god, selvom jeg ik kan se forskel på Playstation 2 opskaleret eller ej! Sætter man afspilleren til 576P og lader recieveren opskalere får jeg jo ik en fis ud af de film der er 1080P/24? som det er nu står afspilleren til de 1080P/24 og recieveren står til 1080P netop for at opskalere min Playstation og laserdisc, men der er det jo netop at det blir opskaleret 2 gange og det gir jo ingen mening eller??? Håber der er nogen der lige kan hjælpe med at opklare det her Redigeret af flex195 - 08-Oktober-2008 kl. 18:10 |
||
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
||
![]() |
||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|
Som Lars også skriver, så er begge maskiner bygget op af samme Hardware, så forskellen er yderst minimal, hvis der er nogen. Jeg havde selv en XE1, tog den med ned til en bekendt, der havde Onkyoen, og vi kunne ikke se forskel på billedkvaliteten, eller høre en forskel. Så hvis der en forskel, så er den i hvert fald minimal. /Zirio CineZirio Elac, Veldyne, Onkyo, Playstation 3, Panasonic, Custom Cables, Supra Redigeret af zirio - 08-Oktober-2008 kl. 18:40 |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Har skam også set nogle bilde at Toshiba og Onkyo´s indmad, og jeg har
hele ikke kunne se en forskellen, så forskellen må så ligge i FW, og her er Toshiba nået til version 4.0, hvor lange at Onkyo er nået ved jeg ikke, ikke andet end at 24p er røget sig en tur ved sidste FW opdate, så mon ikke at Toshiba er beder end Onkyo efter den ny FW. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |