recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Endnu en "Hvilke højtaler til mit tv?"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Endnu en "Hvilke højtaler til mit tv?"

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 14:17
Har lige set en test af Canton DM 90.2, pris ydelse enestående og bedste hi-fi lyd, hvor den vinder overlegent over:
Bose Solo, Energy Powerbar Elite, Teufel Cinebar 51 THX, Philips HTB 9150, Yamaha YSP 4300 og B&W Panorama 2.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 17:08
Den kan kun styres med den medfølgende RF betjening?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
sorenbak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-November-2011
Sted: Danmark
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorenbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 20:54
Hej igen og tak for jeres gode svar!
Jeg har tænkt meget over den soundbar løsning, men er der ikke nogen der har en god løsning på problemet med foden? Hvad med signal fra fjernbetjeningen? Håber i vil hjælpe.

Til audiogon, jeg har kigget lidt nærmere på Canton DM 90.2, og som jeg ser det skal den står under tv'et? I så fald kan dette ikke lade sig gøre, da tv'et så vil ramme skråvæggen.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 21:10
Playbar kan styres med dit Tv's fjernbetjening. Vi har en lidt mere dybdegående test af den her: http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1364059578
Mht. placeringen, så er det lidt mere tricky, hvis det skal være Playbar eller lignende produkter. Du kan få beslag til TV, som du sætter bagpå TVet og som så føres op over TVet, hvor du sådan skrue en en soundbar fast. Ala den her:
https://de.hama.com/00108773/hama-soundbar-halterung
Sonos Playbar har dog ikke skruehuller, men kun "slidser" i bunden, så den kan kun "hænges" og ikke skrues fast.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu