|
Endnu en "jeg skal ha nyt TV" tråd.. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jeg kører ikke 4K upscaling fra Oppo´en, mit 4K er enten fra et USB stick eller streamet fra Panasonic ![]() Men mindst lige så vigtigt i mine øjne er det hvor lækkert et godt optaget TV program ser ud eller en ditto BD. Der er som bekendt endnu ikke ret meget 4K video.
Redigeret af Hother - 18-November-2014 kl. 10:54 |
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
||||
Så fik jeg hentet min TX-50AX800. Det blev hurtigt hængt op med det samme beslag som jeg brugte til min 42VT30 (de vejer stort set det samme), og så blev der ellers leget.
Hold nu op for et fedt TV! Billedet out-of-the-box kunne faktisk sagtens gå an, men jeg håber at få tid til at lege lidt med Professional indstillingerne i aften. Har fundet nogle kalibreringsindstillinger fra andre som har Calman kalibreret deres AX800, og selvom jeg godt ved at hvert panel er forskelligt så prøver jeg dem lige an og ser om ikke de kan gøre noget godt for min skærm. THX indstillingerne bryder jeg mig ikke umiddelbart om. Derudover så er det godt at se at Smart-TV delen har fået et løft ift min VT30, og alt i alt er fjernsynet mærkbart hurtigere til stort set alle operationer end mit gamle. Nu skal jeg bare have bestilt et ekstra CAM modul og Boxer kort, og sat en HDD til TV'et, og så er jeg klar til at fjerne min Humax boks ![]() Alt i alt gode første indtryk må jeg sige
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||||
Super at du glæder dig over dit AX800. Som udgangspunkt er farverne ret korrekte. Det der hos mig blev gjort mest ud af ved ISF kalibreringen var Gamma kurven, som ikke var "Ren i kurven". Jeg mener der ligger et billede i min biotråd. Husk også, at du via f.eks. en iPad o.a., har adgang til Panasonics APP, som både virker som en fjernbetjening, men du kan også udlæse og ændre på flere indstillinger i billedet. God fornøjelse
![]() |
|||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||||
![]() |
|||||
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
||||
Jo tak Hother! Nu er jeg ikke den store Apple-bruger, så jeg håber at jeg kan finde app'en på min Android tablet når jeg kommer hjem ![]() Og så skal jeg vist lige forbi Amager Electronic og have hentet en strømforsyning til min Triax. Jeg begriber stadig ikke hvorfor det ikke er muligt at sende 5v ud på antennestikket fra Pana's TV
![]() |
|||||
![]() |
|||||
||||
@Davidp, jamen den nævnte APP findes skam også i Android version.
![]() |
|||||
|
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |