|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SureCom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 00:04 |
Hej alle!
Jeg har besluttet at skifte mit gamle billedrørs TV ud med en mere moderne fladskærm - og til trods for risikoen for blot at blive endnu en ”hjælp til nyt TV”-tråd, har jeg besluttet at sætte jer ind i min situation. Vha. denne side samt flatpanels.dk læst mig frem til lidt viden og har udfyldt følgende skabelon med ”krav” til min fladskærm:
Andet:
Og sidst men ikke mindst LED. Er denne teknologi stadig for ung? Jeg har overvejet at vente til januar/februar med at købe, i håbet om at LED skærmene falder. Apparater jeg har kigget på ved forskellige teknologier: LCD: Philips 42pfl3604 (4.500,- hos
pro-markt) Sony
Bravia KDL-40V5500 (5.998,- pricerunner) Panasonic Viera TX-LF37S10 (5.662,-
pricerunner) Plasma: Panasonic
P42S10E (5.970,- pricerunner) LED: Samsung
UE-40B6000 (8.471,- pricerunner) Til alle som læste hele denne
smøre – tak! Jeg håber, at I kan sætte jer ind i min situation og har lyst til
at dele ud af jeres viden, så jeg forhåbentligt kan gøre en fornuftig handel. Rådende
behøver som sådan ikke at handle specifikt om de modeller jeg nævner – det er
blot nogle, jeg har kigget på som udgangspunkt for tråden. Alle input hjælper Redigeret af SureCom - 12-Oktober-2009 kl. 00:06 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Det er nok sagt 100.000. |
|
![]() |
|
iNiLLeR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
ved ikk om du kan bruge det til noget..... men jeg oprettede en lignende tråd for et par dage siden
http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=67735&PN=1 |
|
![]() |
|
SureCom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Oktober-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Ok.. Og tak iNiLLeR.. Jeg har læst din tråd, som hjalp mig til at finde s10'eren.. Men grunden, til jeg valgte alligevel at oprette en tråd, var forskellen på lysindfaldet i vores rum. Jeg vil helst ikke købe en plasmaskærm med perfekt billed om aftenen, men som jeg ikke kan bruge i løbet af dagen..
Er der nogen der har erfaringer med plasma i oplyste rum? |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Jeg har Plasma i en meget lys stue. Det er fint til sport og nyheder, men jeg synes det er for lyst til film. Film vil jeg helst se om aftenen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |