|
Endnu et spørgsmål om streamingen men med et twist |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnny wayne ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2016 kl. 10:51 |
Hej alle
Jeg håber der er nogle af jer kloge hoveder der har lyst til at komme med et input. I foråret skrottede jeg mit surround-anlæg fordi jeg ikke brugte det, jeg tænkte at den skulle være simpelt, et par gode aktive stereo højttalere med evt en sub samt en boks som understøtter Spotify samt havde en optisk indgang så mit fjernsyn kunne kobles til, og ikke mindst at den kunne lære ir koder så man kan styre vol uden at hive fat i sin mobil :) Jeg fandt så node 2 i hifi klubben men Spotify kunne jeg ikke få til at virke, jeg havde konstant udfald på det og synes appen var træls i forhold til Sonos. Så den er blevet skrottet og nu er jeg på jagt efter noget andet problemet er bare at jeg ikke rigtig synes der er andet Er det mig der ikke kan finde ud af og Google eller ? :-D jeg håber der er nogle af jer der har lyst til at komme med erfaringer og link til evt andre enheder som kan overståede :) // Johnny |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |