recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Endnu et spørgsmål om streamingen men med et twist
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Endnu et spørgsmål om streamingen men med et twist

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
johnny wayne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny wayne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Endnu et spørgsmål om streamingen men med et twist
    Sendt: 20-November-2016 kl. 10:51
Hej alle

Jeg håber der er nogle af jer kloge hoveder der har lyst til at komme med et input.

I foråret skrottede jeg mit surround-anlæg fordi jeg ikke brugte det, jeg tænkte at den skulle være simpelt, et par gode aktive stereo højttalere med evt en sub samt en boks som understøtter Spotify samt havde en optisk indgang så mit fjernsyn kunne kobles til, og ikke mindst at den kunne lære ir koder så man kan styre vol uden at hive fat i sin mobil :)
Jeg fandt så node 2 i hifi klubben men Spotify kunne jeg ikke få til at virke, jeg havde konstant udfald på det og synes appen var træls i forhold til Sonos. Så den er blevet skrottet og nu er jeg på jagt efter noget andet problemet er bare at jeg ikke rigtig synes der er andet

Er det mig der ikke kan finde ud af og Google eller ? :-D jeg håber der er nogle af jer der har lyst til at komme med erfaringer og link til evt andre enheder som kan overståede :)

// Johnny
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu