recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Energimidt fiberbredbånd : HD kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEnergimidt fiberbredbånd : HD kanaler

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2008 kl. 13:43

Jeg har fiber gennem Energimidt , og venter nok lidt med de HD-Kanaler .

Når man regner lidt på det så koster HD hos Energimidt ca 43,00 pr kanal .Cry

Hos Canal Digital koster HD ca 16,50 pr kanal .Tongue

 

Til top
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2008 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Jeg har fiber gennem Energimidt , og venter nok lidt med de HD-Kanaler .

Når man regner lidt på det så koster HD hos Energimidt ca 43,00 pr kanal .Cry

Hos Canal Digital koster HD ca 16,50 pr kanal .Tongue

 

Jeg er også kunde hos Energimidt og kan ikke forstå deres prissætning såfremt de ønsker flere kunder.

Jeg var nær hoppet på de 3 HD kanaler, selvom oprettelsen på kr. 799,- er helt til grin....men fortrød da jeg fandt ud af at hvis man fravælger HD kanalerne på et tidspunkt og senere ønsker dem igen skal man endnu engang betale oprettelsen på kr 799,-

Nogle personer hos Energimidt kender dette forum og denne tråd, og det kunne være fint, hvis de ville deltage og kommentere vores undren over deres prissætning sammenholdt med konkurrenterne.

Ole, kunne du ikke tilføje EnergiMidt til emne navnet, så andre Energimidt kunder har nemmere ved at komme med deres input. 



Redigeret af BRAS - 08-Februar-2008 kl. 14:15
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2008 kl. 17:56

Hejsa

Jeg kan se der er nogle på dette forum der ikke har de helt rette oplysninger

De 799 er en enegangs ydelse og skal ikke betales flere gang, har du betalt dem en gang er du HD Ready, så selv om du afmelder dig Hd pakken og så senere vil havde den igen koster det dig ikke 799 en gang til.

Grunden til prisen på pakken er at vi håber meget snart at kunne tilbyde flere kanaler, og for ikke at skulle sætte prisen op har vi sat prisen på hvad vi tror på er den rette.

Hvad angår TV2 sport HD er prisen i 2008 49 kr om mrd, for både TV2 sport og Tv2 Sport HD resten af året, den planlagte pris herefter er 79 kr for de to kanaler.

Jeg har sendt dit link vider ned til den ansvarlige for produkter og priser.




Med venlig hilsen
Tommy Sinkbæk Andreasen 
en supporter hos Energimidt :

Jeg har lige modtaget dette svar fra supporten hos Energimidt Fiberbredbånd .

Men jeg savner svar på hvorfor man skal betale 799,00 kr i oprettelse , når de andre tv udbydere bare forlanger at man skal have en af de store kanalpakker for at modtage HD-Kanaler .

Samtidig mener jeg at 129,00 kr om måneden for 3 HD-kanaler , er mange penge , når Canal Digital leverer 6 HD-Kanaler for 99,00 kr om måneden .

Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 2040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2008 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Fra den PDF: "Danmarkspremieren på den nye TV2 Sport HD-kanal"  - hvordan kan det være når de kommer 3 måneder efter Stofa og 2 måneder efter YouSee 


Fordi de har lyd på, og det virker 110 %
Til top
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2008 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Hejsa

Jeg kan se der er nogle på dette forum der ikke har de helt rette oplysninger

De 799 er en enegangs ydelse og skal ikke betales flere gang, har du betalt dem en gang er du HD Ready, så selv om du afmelder dig Hd pakken og så senere vil havde den igen koster det dig ikke 799 en gang til.

Grunden til prisen på pakken er at vi håber meget snart at kunne tilbyde flere kanaler, og for ikke at skulle sætte prisen op har vi sat prisen på hvad vi tror på er den rette.

Hvad angår TV2 sport HD er prisen i 2008 49 kr om mrd, for både TV2 sport og Tv2 Sport HD resten af året, den planlagte pris herefter er 79 kr for de to kanaler.

Jeg har sendt dit link vider ned til den ansvarlige for produkter og priser.




Med venlig hilsen
Tommy Sinkbæk Andreasen 
en supporter hos Energimidt :

Jeg har lige modtaget dette svar fra supporten hos Energimidt Fiberbredbånd .

Men jeg savner svar på hvorfor man skal betale 799,00 kr i oprettelse , når de andre tv udbydere bare forlanger at man skal have en af de store kanalpakker for at modtage HD-Kanaler .

Samtidig mener jeg at 129,00 kr om måneden for 3 HD-kanaler , er mange penge , når Canal Digital leverer 6 HD-Kanaler for 99,00 kr om måneden .

Hej Ole

Det lyder godt det med at man ikke kan komme til at betale oprettelsesafgiften 2 gange...men jeg har fået oplyst den modsatte besked fra Energimidt fra en der BURDE vide det....så jeg håber at jeg kan få en bekræftelse herpå i begyndelsen af næste uge.

Desværre er det ikke altid at supporteren sidder inde med de rigtige informationer, men jeg håber da de er rigtige denne gang.

Lad os håbe de kigger lidt på priserne igen

 

 

 

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Hvad angår TV2 sport HD er prisen i 2008 49 kr om mrd, for både TV2 sport og Tv2 Sport HD resten af året, den planlagte pris herefter er 79 kr for de to kanaler.



Som så andre steder koster ca. 25,-
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 11:13

Jeg ved ikke om Energimidt læser med på dette forum , men jeg tror at prisen er meget vigtig for mange mennesker .

Jeg tror at der er en god grund til at Canal Digital har en pris som hedder 99,00 kr for HD-pakken .

For mange mennesker er der stor forskel på at skulle betale et to cifret eller et tre cifret beløb .

99,00 kr kan de fleste nok gå med til , hvorimod 129,00 kr kan få mange til sige det er alt for dyrt .

Det ville en professor nok kunne forklare bedre end jeg kan .

Jeg betaler 249,00 kr for den store tv -pakke hos Energimidt  , hvis jeg vælger HD-Pakken oveni på 129,00 kr så bliver det 379,00 kr , det har mange ikke råd til .

Til top
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2008 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af BRAS BRAS skrev:

Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Hejsa

Jeg kan se der er nogle på dette forum der ikke har de helt rette oplysninger

De 799 er en enegangs ydelse og skal ikke betales flere gang, har du betalt dem en gang er du HD Ready, så selv om du afmelder dig Hd pakken og så senere vil havde den igen koster det dig ikke 799 en gang til.

Grunden til prisen på pakken er at vi håber meget snart at kunne tilbyde flere kanaler, og for ikke at skulle sætte prisen op har vi sat prisen på hvad vi tror på er den rette.

Hvad angår TV2 sport HD er prisen i 2008 49 kr om mrd, for både TV2 sport og Tv2 Sport HD resten af året, den planlagte pris herefter er 79 kr for de to kanaler.

Jeg har sendt dit link vider ned til den ansvarlige for produkter og priser.




Med venlig hilsen
Tommy Sinkbæk Andreasen 
en supporter hos Energimidt :

Jeg har lige modtaget dette svar fra supporten hos Energimidt Fiberbredbånd .

Men jeg savner svar på hvorfor man skal betale 799,00 kr i oprettelse , når de andre tv udbydere bare forlanger at man skal have en af de store kanalpakker for at modtage HD-Kanaler .

Samtidig mener jeg at 129,00 kr om måneden for 3 HD-kanaler , er mange penge , når Canal Digital leverer 6 HD-Kanaler for 99,00 kr om måneden .

Hej Ole

Det lyder godt det med at man ikke kan komme til at betale oprettelsesafgiften 2 gange...men jeg har fået oplyst den modsatte besked fra Energimidt fra en der BURDE vide det....så jeg håber at jeg kan få en bekræftelse herpå i begyndelsen af næste uge.

Desværre er det ikke altid at supporteren sidder inde med de rigtige informationer, men jeg håber da de er rigtige denne gang.

Lad os håbe de kigger lidt på priserne igen

 

 

 

Jeg har nu også fået en bekræftelse fra Energimidt på at HD oprettelsen er en engangs-udgift, men man kan først levere HD pakken midt i marts måned.

Til top
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 19:13

 

Nu syntes jeg at der er kommet en fornuftig pris på HD oprettelse og kanaler ---> http://www.fiberbredbaand.dk/portal/page/portal/Energimidt/f orside/tjenester/digitaltv/hdtv?page=433

Introduktions-prisen for de 3 HD kanler er kr. 69,- pr. md. i 2008, men jeg tvivler meget på at den stiger til 129 pr. md. i 2009 som sikkert er afhængig af konkurrenternes priser og antallet af kommende HD kanaler der vil blive inkluderet i pakken.

Prisen på oprettelse er også faldet til 399,- hvilket er positivt.  

Jeg har bestilt og glæder mig ( håber det bliver uden Stofa problemerne )

Ole, emnet skulle næsten laves om til "Meget billigt HD-TV"



Redigeret af BRAS - 13-Februar-2008 kl. 19:18
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 19:27

Jeg blev også glædeligt overrasket  da jeg i eftermiddag var inde på Energimidt Fiberbredbånd .

Nu har de rettet prisen til , så den ligger mere på linie med hvad HD kanaler koster hos andre udbydere .

Jeg ringer og bestiller i morgen formiddag .



Redigeret af Ole Pihl - 13-Februar-2008 kl. 19:28
Til top
binx Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2008 kl. 12:30
Ja tak... sad også og var nærig med de priser... men hvornår var det tv2sport HD kom til og vil det mon koste ekstra?
Til top
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2008 kl. 12:40

Oprindeligt skrevet af binx binx skrev:

Ja tak... sad også og var nærig med de priser... men hvornår var det tv2sport HD kom til og vil det mon koste ekstra?

TV2 sport HD koster ekstra: http://www.fiberbredbaand.dk/portal/page/portal/Energimidt/f orside/tjenester/digitaltv/tv2sport?page=434

og det bliver engang i løbet af marts såvidt jeg ved, men ring evt. ind til Energimidt og hør dem ad.

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu