recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Energimidt fiberbredbånd : HD kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEnergimidt fiberbredbånd : HD kanaler

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Det var ikke for at hænge Energimidt ud på nogen måde , jeg blev bare skuffet da jeg så hvad de forlangte for deres 3 HD kanaler , til at starte med .

De rettede heldigvis prisen , til et leje hvor de fleste kan være med .

Jeg er skam meget tilfreds med Energimidt og deres tjenester .

Deres support er rigtig god og hvis der er problemer bliver de løst hurtigt .

Nu kan man ( Fruen ) bare håbe på at de vil ligge "Kanal 5 HD" ned i pakken til de 3 andre HD kanaler .

Jeg er fuldstændig enig i at priserne i starten var helt hen i vejret...så denne tråd havde absolut sin berettigelse, men når nu priserne er blevet acceptable synes jeg også at tråden skulle ændres....så folk ikke bliver skræmt væk fra Energimidt. De ska' leve - De ska' leve  så der bliver et reelt modspil til TDC.

PS: bliver spændende at se om introduktions-prisen på 69,- ændres til 129,- pr. 1.1.2009, men det afhænger nok meget af konkurrenternes prissætning og om der bliver udvidet med yderligere HD kanaler

 

 

Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2008 kl. 19:10

Ja vi må se hvad der sker .

Canaldigital tager 99,00 kr for 6 HD kanaler .

Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2008 kl. 23:25

Der er en spændende udvikling på vej , hos Canal Digital SE :

http://www.canaldigital.se/templates/generalarticle____9658. aspx

Jeg tror at der kommer til at ske meget i 2008 inden for HD , og de priser som vi skal betale for at se disse kanaler .

Til top
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 00:44

 

Jeg må nok indrømme at jeg ikke er imponeret af indholdet på Voom, Discovery, Silver da det meste bliver genudsendt adskellige gange. Kvaliteten på Voom og Discovery er der ikke noget i vejen med, men på Silver virker det tit som om det er et "opskaleret" signal der bliver udsendt eller rettere ikke optaget med det rette udstyr.

 

Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 11:44

Jeg giver dig ret i at Voom HD er der ikke meget stof i , den viser det samme igen og igen .

Jeg tror at de skulle putte "Kanal 5 HD" og "National geographic HD" i pakken så der blev lidt mere indhold i HD kanalerne .

Det er nok de 2 HD kanaler som har flest nye programmer , især "Kanal 5 HD" som hele tiden viser nye film og serier .

Men det ser ud til at de forskellige udbydere af tv , er ved at finde ud af at forbrugerne efterspørger HD kanaler .

I de kommende måneder vil vi nok se at de store  udbydere kappes om hvem der kan tilbyde flest HD kanaler i deres program pakker .

Canal Digital i sverige putter 6-7 HD kanaler i deres "Family pakke" mod en merpris på 20 kroner om måneden .

Det breder forhåbentlig også til Danmark , til gavn for os kunder .

Til top
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2008 kl. 10:14

 

Jeg så lige at Eurosport HD kommer på Canal digital.....håber det er en Energimidt vil overveje at få med i deres HD pakke http://www.business.dk/article/20080310/medier/80310035/

 

Til top
troelsit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Marts-2006
Status: Offline
Point: 910
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 20:15

TV2 Sport HD viser ekstremt mange genudsendelser... Og nu er genudsendelser af sportsbegivenheder desværre ikke lige sagen.

Men det er da en fin start - jeg er meget imponeret over kvaliteten

Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530
Squeezebox V3
Minipods
Bass-station
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu