|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bo Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 05-Juli-2006 kl. 16:36 |
Ohøj - undskyld hvis dette har været besvaret tidligere - jeg har ledt. Har en engelsk udgave af MCE - har alle de Amerikanske Online Spotlights, men ville så grumme gerne have sputnik. Et eller andet sted forventer jeg at der ligger en XML fil der beskriver de spotligts der er til rådighed og at det ville fungere en tid hvis jeg kunne tilføje den nødvendige sputnik record. Forventer også at den xml fil overskrives lejlighedsvis efterhånden som nye kanaler dukker op. MEN hvilken fil er det, og hvad er "URLen" til Sputnik? Håber nogen har været der før mig. bo |
|
![]() |
|
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Du skal ændre dine regionale indstillinger i windows til dansk, så skulle du gerne få sputnik på online spotlight.
|
|
![]() |
|
fumse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
enig med michael... du kan endvidere også hente en dansk sprogpakke (du skal dog have installeret .net1.1 og dens SP1 opdatering! Så vil du ikke alene kunne få SPUTNIK, men du vil også kunne få din engelske menuer i MCE2005 lavet om til dansk (hvis du er interesseret i det). Tjek MS hjemmeside.... Redigeret af fumse - 05-Juli-2006 kl. 19:07 |
|
![]() |
|
Bo Andersen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Takker - ærgerligt at der ikke lige er et hack så man kan beholde de engelske bo |
|
![]() |
|
fumse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
du kan så vidt jeg husker sagtens switche.... men hvorfor beholde de engelske, hvis du gerne vil have de danske??? jeg kan ikke huske hvor, man switcher, men søg på google. |
|
![]() |
|
Serup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Jeg har også MCE på engelsk, og jeg bruger sputnik, så det kan sagtens lade sig gøre! jeg har bare valgt dk i settings under install (jeg kan ikke lige huske hvor man gør det, hvis man vil gøre det senere)..og sputnik har været der fra starten |
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Du vælger bare dansk sprog i Internet Explorer, det er der den kigger...
|
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
Kekker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg kører Vista RC2 og har heller ikke sputnik. Jeg har valgt dansk sprog i Internet Explorer og valgt dansk layout i windows, men Sputnik kommer stadig ikke frem. Det eneste der er under Program Library er spillene.
|
|
![]() |
|
Muntz_DK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Hej.
Jeg mener at jeg på et tidspunkt har læst at der på tv2's hjemmeside er et sted man kan sætte sit mediecenter op til sputnik. Altså en guide til hvordan du får sputnik ind i dit mediecenter |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
sputnink til vista: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48397 Men man kan jo gå herind manuelt også få den til at føje den til flere programmer, så mon ikke man kan gøre det denne vej (se nederst på den side som kommer frem) http://tv.sputnik.dk/mce/forside.php Redigeret af kenp - 12-Januar-2007 kl. 20:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |