recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Enhed til måling om udstyret er tændt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEnhed til måling om udstyret er tændt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cremericon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Enhed til måling om udstyret er tændt
    Sendt: 07-December-2008 kl. 08:19

Hej

Jeg er ved at redesigne mit AV udstyr i stuen og har iden forbindelse bestilt en Philips Pronto TSU 9600 og tilhørende RFX 9600.

Iden er at RFX 9600 er har indgange der kan bruges til at se om de enkelte enheder er tændt eller slukket. Det skulle hjælpe en hel dem med optimeringen af programeringen af fjernbetjeningen.

Mit problem er nu at jeg ikke rigtig kan finde en "dims" der kan sættes på 230V kablet eller enhden og så giver et signal (enten iform af en kontakt eller som en spænding der er højre end 5 V) når enheden er tændt. Det nærmeste jeg er kommet er: http://www.veris.com/product.asp?idMainCategory=42&idCat egory=382&idProduct=223, men de forhandles vist kun i USA

Det er vigtigt at det er en ON/OFF signal der kommer og at man kan justerer hvormeget strøm der skal bruges for at enheden er tændt.

Håber i har et alternetivt bud

Hilsen Steen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu