|
Ens internetshops, forskellige navne |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fhansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-April-2015 kl. 21:43 |
Hey
Ledte lige efter et produkt, og opdage at to sider havde produktet til samme pris. Da jeg kig ind på begge sider, fremstod de MEGET ens i opbygning af siderne, samt tekster. Når jeg går ind på Trustpilot får begge sider utroligt god ros. Jeg kan også udlæse at den fysiske adresse er ens til begge firmaer/sider. Så her mine spørgsmål. Er sådanne sider til at stole på? Hvorfor laver man flere sider/firmaer med samme produkter, som tydeligt går til samme ejer? Kan man ikke gå ud fra, at Trustpilot bedømmelserne er købte? Her er et eksempel på hvad jeg mener: http://www.hvidevareshoppen.dk/shop/obh-shiatsu-3d-2767p.html http://www.kai-berntsen.dk/shop/obh-shiatsu-3d-2767p.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit umiddelbare bud var at han var ved at skifte navn, og var i en overgangsperiode. Men et opslag på dk-hostmaster viser at domænerne er købt i 1999 og 2005, så det ville i så fald være en ret lang overgangsperiode.
Hvis de ellers virker fornuftige på trustpilot ville jeg ikke have noget imod at købe hos dem. Specielt hvis det bare er få hundrede kroner. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Flere butikker flere muligheder for kunder. Det kan være grunden, ikke sikkert det er. Men i fald af, man har dårlige oplevelser ved den ene, kan det jo være man render ind i den anden, uden at vide, at det er samme butik. Egentligt meget smart.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |