recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EOS 450D - HVOR?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEOS 450D - HVOR?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2009 kl. 10:38
... men er en 70-300mm ikke lidt voldsom at lægge ud med? :)
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2009 kl. 20:30

Tak til alle for hjælpen.

I forgårs fik jeg endelig købt. Det blev 500D'eren. Fantastisk tilfreds indtil videre. Dog burde jeg måske have lukket mere op for pengepungen og købt det med 18 - 200mm objektiv med det samme. Jeg VED at jeg snarest skal ud at investere i en. Så må jeg håbe at prisen falder bare lidt inden sommeren, eller at jeg finder en brugt.

Den 70 - 300mm lyder dog også interessant til den pris. Fordelen for mig ved den 18 -200mm er, at jeg så kan nøjes med ét objektiv til det meste og kan derfor sælge mit 18 - 55mm.

Jeg mener at jeg tidligere læste (på dpreview tror jeg) at autofokus kunne være lidt langsomt i visse tilfælde. Til det kan jeg kun sige, at man så må være meget følsom og ultraprofessionel -  og så bruger man nok ikke 500D anyway. IMO fungerer AF helt fint indtil videre.

Er der i øvrigt et godt forumi DK hvor man kan købe foto-tilbehør?


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu