|
EPG data - nyt program til download |
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Forfatter | |
Ravnholt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
virker EPG Grabber.exe stadig mod DR? Hvis ja hvor kan jeg downloade den seneste version? Lyder som et super program.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Jeg bruger den her
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lhulvej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Status: Offline Point: 39 |
Desværre ændrede DR på deres website, så servicen fungerede ikke mere. Jeg skrev den oprindelig app, men har nu skiftet til timefor.tv (jeg bruger stadig en app til at ændre lidt på data, så det passer bedre til media center).
|
|
![]() |
|
Ravnholt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Hej lhulvej.
Mange tak for svar Jeg kan se der er nogle services som benytter JSON hos DR.dk på følgende: dr.dk/mas/whatson/channel/ Ved ikke om dette er en ny service eller om den giver nogle af de problemer som er beskrevet tidligere i denne tråd. Ved ikke om dit program ville kunne rettes mod den nye service og så fungere. Du har sikkert kigget på det, men hvis ikke så vr det et hurtigt heads-up. Anders |
|
![]() |
|
lhulvej ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2005 Status: Offline Point: 39 |
Så vidt jeg kan se, er der stadig samme problem som dengang - de datoer, der er tilgængelige via deres JSON service er fra 2012. Med andre ord - de sender ikke nye data ud via den service (jeg har kun været inde kort og checke med min daværende kode, så kan ikke afvise jeg har overset noget).
|
|
![]() |
|
Jeg trak data du i går fra dr.dk/mas/whatson/channel/ om hvad der kom på dr i dag, men måske jeg har misset noget. Data så ægte ud. Kigger lige igen. Anders
|
|
![]() |
|
Se denne: http://www.digisoft.dk/xmltv/
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Hvorfor får jeg blot en fejlside op, når jeg forsøger at åbne det link ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |