recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG fra honeybee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EPG fra honeybee

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EPG fra honeybee
    Sendt: 14-Juni-2022 kl. 21:17
Andre der har problemer med EPG fra honeybee.it. Jeg får igen ikke EPG ind i min DVBViewer.

Har tjekket jeg får indhold ned. Jeg har prøvet at slette EPG databasen i DVBViewer, den oprettede så en ny. Men importen via det dansk udviklede program virker ikke. Jeg får ingen fejl.
Eneste jeg kan tænke er at der er fejl i EPG filen (kun en ide).

MVH

Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2022 kl. 22:01
Har samme problem. Har skrevet til Joakim, men der er ikke rigtig nogen løsning på det.
er kommet dertil at jeg nok vil opdatere hele l..... til nyeste versioner (DVBViewer, DMR, xepg osv.)
Lidt irriterende at man ikke bare kan køre derudad med en klippestabil version. Det samme med Windows der konstant ønsker at opgradere til en ny version, hvilket jeg hele tiden forsøger at undgå. Når jeg så endelig ikke kan forhindre den mere, så kæmper den en brav kamp, hvorefter den giver op og ruller det hele tilbage.
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2022 kl. 08:51
Æv hvor irriterende at høre, og at spilde tid på noget, hvor man tror den er gal lokalt. Tror du det vil hjælpe med en ny version. Jeg hører gerne når du er i mål. Jeg har opdateret xepg, det hjalp ikke en skid. Har du set noget omkring at dvbviewer skulle have fået andre måder at læse vores epg downloadede filer. 
Jeg er ikke sikker på hvad jeg har læst. 

Windows update, kan du ikke bare slå det fra, tror det bare er en service du kan stoppe. 

Når du hører noget for den hårdtarbejdende svensker, så må du gerne smide det her LOL. Syntes ikke denne gang jeg helt har fået det jeg har betalt for. I et længere stykke tid manglede nogle af kanalerne i mit system, som jeg bruger en del. Nå, jeg streamer en del, det er jo alligevel på vej i døden, men det skal virke 10 år endnu.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 17:43
Mystisk!!!
Pludselig er der EPG frem til 1/7, uden jeg har ændret noget som helst
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 19:56
Det lyder ikke mystisk, det lyder som om at de har rettet et eller andet. Jeg ser frem til min import her lidt før kl: 20

Håber jeg er lige så heldig som dig.

Tak for "samarbejdet" LOL
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2022 kl. 20:11
Det kom der ikke mere af. Importen er lige kørt via Xepg, måske jeg har brugt dagens skud i bøssen.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 09:43
Prøv at fjerne s i din sti i xepg. Dvs. https:// bliver til http://
Det har jeg gjort for længe siden, så det er ikke det der har ændret det for mig denne gang
 
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 09:50
Jeg mistede også min EPG på emby her for et par dagen siden.

Da jeg tjekke min xml streng så havde den ændret sig, så skulle lige paste den nye streng ind. Måske der i problemet ligger?
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 21:08
Ja det erfarede jeg lige her til aften. Gammel streng gav epg til 11-6-2022, ny epg streng indeholder det hele. https://.........xlm.gz ;  Jeg så den nye streng ved at logge ind på honeybee.it. Underligt at give os nye strenge...... Nå det kostede bare nogle timer som vi aldrig får igen.


Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2022 kl. 22:00
Ja enig, jeg endte også med at bruge lidt tid på det. De kunne godt have sendt en email med at streng navnet var blevet ændret.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2023 kl. 00:03
Ja så er det slut med HoneyBee EPG
Svar fra Joakim:
"Hi,
We are shutting down and no subscriptions will renew. We thank you for you support during these 15 years."
Nogen der har forslag til en afløser?




DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2023 kl. 00:07
Honeybee er nu slut:
Svar fra Joakim Nylen:
"Hi,
We are shutting down and no subscriptions will renew. We thank you for you support during these 15 years."
Nogen der har forslag til en erstatning?
Dobbelt indlæg. Beklager!


Redigeret af MCenterFreak - 03-Marts-2023 kl. 00:09
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu