|
EPG fra honeybee |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå øv, tak for info. Jeg kan huske førhen, der var lidt EPG at hente på en af transponderne. Jeg har slået mit import fra da den næsten lige er løbet ud.
Men at finde den transponder frekvens, hvor det var. Mindes det var noget discovery i DVB-S. Tænker det hele dør med det flow tv pga. streaming.
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener nu at det var VH1. Har lige oprettet en timer som kører kl. 18, så får vi se
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det var det så ikke Nogen der ved hvilken frekvens der indeholder Canal Digital / Allente EPG? |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Engang var det på 11247V f.eks. SF Kanalen, ved ikke om det fortsat er der eller de har flyttet den.
|
||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bingo!! Der var den
Tak for hjælpen |
||
||
rasmuzzen
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hey, hvor meget får du ned på den frekvens.
MVH Redigeret af rasmuzzen - 05-Marts-2023 kl. 20:57 |
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lige nu har jeg frem til den 10/3 kl. 12. Så det er fint med mig. Kommer ikke til at savne HoneyBee
|
||
||
Jonas_R
Guld medlem Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger i media center eller?
Bruger Emby og synes ikke lige de har et alternativ desværre.
|
||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger DVBViewer Media Server (med DVB-S2 tunere) og DVBViewer Pro klienter. DVB viewer - your software for TV and Radio - Home |
||
||
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bare nysgerrig:
Jeg rodede lidt med DVB-viewer for vel 10-15 år siden, men gav op pga., at Windows gjorde det meget ustabilt. Jeg valgte i stedet en Linux boks, og har aldrig fortrudt. Så spørgsmålet er: Hvad er styrken ved Windows-løsningen med DVB-viewer i dag?
|
||
miri
|
||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
I dag kører det klippestabilt. Det er så stabilt at jeg ikke en gang gider at opdatere til nyere versioner. Serveren kører 24/7 og optager alt hvad jeg beder den om. Der er aldrig fejl i optagelserne. Det eneste der irriterer mig er at Windows på serveren af og til ønsker at opdatere sig selv, hvilket altid går galt, uvist af hvilken årsag, for derefter at spole det hele tilbage. Derefter kører det som det skal igen
|
||
||
KL
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det slut med Honeybee.it?
honeybee.it giver bare en fejlmeddelse (Internal server error) og de EPG data jeg henter er forældede /KL
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |