|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() Sendt: 14-December-2008 kl. 01:16 |
||
hej alle har en HTPC med Vista Home Premium på, og har installeret tv pack 2008, og alt kører perfekt dog har jeg et lille problem, med EPG Guiden, jeg kan fint se hvilke udsendelser der kommer de næste 14 dage frem, men af en eller anden årsag kan jeg ikke søge på optagelser mere. jeg plejer at kunne gå ind og planlægge en ny optagelse, ved hjælp af "søg" og så skrive noget af ordet på filmen/serien jeg vil optage, og så kommer den med alle de forslag der er udfra de bogstaver jeg har tastet, men det virker ikke mere, lige meget om jeg kun sætter et A så viser den ingen optagelser mere. Jeg tror også dette er årsagen til at jeg nogle gange ikke kan programmere den til at optage en hel serie, men kun enkelt afsnit jeg har selvfølgelig testet af internet forbindelsen virker, og at den henter den nyeste guide, og det virker perfekt, det er kun søge funktionen der halter
anyone? mvh Carsten |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Der ligger en søge funktion i TV+Movies Strippen i hovedmenuen....Hvorfor den er flyttet derud kan jeg ikke fortælle dig men tåbeligt er det hvis du spørger mig.
![]() |
|||
![]() |
|||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
||
På min maskine skal "indexing service" køre for at søgefunktionen virker. Kunne også være det? Det er dog lidt pest eller kolera om du vil have indexing slået til eller leve uden search.
|
|||
![]() |
|||
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
||
takker vil tjekke det hele imorgen
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
har nu prøvet begge forslag, og stadig ingen søgninger? mvh Carsten |
|||
![]() |
|||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
||
Jeg har kæmpet med præcis samme problem.
Jeg fandt til sidst en løsning men den var ikke rar. Jeg var simpelthen nød til at sætte tv signalet op igen. Altså ind i setup og scanne alle kanalerne ind igen og sætte epg op osv... Så virkede søgning i epg igen. Jeg har kørt med vista MCE siden vista kom og aldrig oplevet det før. Så jeg overvejer om det kan skyldes TV Pack 2008. hmmm Redigeret af gensplejs - 17-December-2008 kl. 13:23 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ja, jeg tror også at det har noget med tv pack 2008 at gøre
|
|||
![]() |
|||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
||
TV pack skal jo principielt instaleres på en 100% ren
instalation af vista sp1. Og MCE må ikke være konfigureret før man instalere tv pack.... (hvis man læser MS originale instalations vejledning på msdn) Anyway jeg var en af de heldige der var i stand til at opgardere til TV Pack.... altså uden at lave en ren instalation af vista sp1. Jeg har så side oplevet flere små sære ting. blandt andet optog den kun de først 10 minutter af alle de ting jeg havde programeret den til før upgradet... når jeg så fjernede dem fra listen og satte den til at optage igen gik det fint... Problemet med søgninger er et andet problem der pludselig er opstået... Men vaaa har du også opgarderet til tv pack eller lavede du en ren instalation? for jeg overvejer selv kraftigt at lave et clean install men det nytter jo intet hvis problemerne bare fortsætter. |
|||
![]() |
|||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
||
Der er jo oficielle patches til TVpack....Der blandt andet løser nogle af de problemer i nævner... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
har du et link til de patches
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja....Men helt ærligt, du kan ikke få alle løsninger med ske. Du må også selv gøre lidt....At have et mediecenter betyder at man skal være dygtig til at rette "issues" Førend man kan det, skal man kunne læse og forstå. Du lærer Intet af af at klikke på mine deeplinks og sige "Det virker ikke" hvad skal jeg så.... But here goes:
Hent 64-bit her
hent 64bit her Redigeret af Patriarken - 18-December-2008 kl. 05:10 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
øøhhh, så må du da undskylde af helvedes til, hvis jeg har trådt på dig. jeg troede fejlagtigt at meningen med et forum var at hjælpe hinanden, og dele ud af sine oplevelser, lige som jeg selv har gjort til andre brugere på dette forum. men det er du måske ophævet over?
mvh Carsten |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |