|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Tror vist nok jeg har hjulpet flere end de fleste. Jeg føler mig iøvrigt ikke trådt på, jeg pointerer såmænd bare at det er hårdt arbejde at have en HTPC og at man ligeså godt kan vende sig til at skulle bruge tid på at rette issues. Nu har jeg været så venlig at lave en beskrivelse af et par opdateringer her i forummet så du og andre kan læse hvad forskellige updates til tv pack retter. Dette har taget ca 10 minutter alt i alt....Disse 10 minutter er brugt på at hjælpe dig og andre, selvom jeg i princippet kunne være ligelad med at du og andre ikke selv gider at indtaste et par keywords i google foranledet af min indledende kommentar mht opdateringer til TVpack. Hvis dit Media Center stinker, er det i udgangspunktet ikke mit problem. Et par eksempler på at jeg godt kan skrive hjælpsomme indlæg.. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48417& PN=1 http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=2549 http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=3432 http://www.nerds.dk/?page=viewtopic&t=2304 Redigeret af Patriarken - 18-December-2008 kl. 14:38 |
||
![]() |
||
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
|
hej patriarken, jeg orker ikke at gå igang med en kæmpe diskussion, kan kun konstatere at jeg synes du er lidt hurtigt på aftrækkeren, når folk spørger om noget. det er da naturligt i min verden at hvis folk har en mulig løsning, at de så også inkluderer et link, da det sparer tid for alle, just my 2 cents god jul til alle mvh Carsten |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Ja hurtig på aftrækkeren, ligesom folk er hurtige på aftrækkeren når de har spørgsmål
![]() |
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Punkt 1. jeg har begge de patches instaleret i forvejen
og de nytter intet. Punkt 2...Prøv lige selv at læse beskrivelsen til de patches... der står noget om at de løser problemer med at systemet ikke kan downloade epg... men det kan vi netop godt. vi kan også sagtens se inholdet af epg..vi kan bare ikke søge i den. der står heller intet om optagelser der pludselig stopper efter 5 minutter. Redigeret af gensplejs - 19-December-2008 kl. 16:29 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ved du hvad Playready API'en laver?
Microsofts Marketing gejl...
I essens:
Guiden og TV pack virker ikke uden skal jeg sige dig...Og der findes forskellige versioner... Recordings on systems that have in-band schedule data are split into multiple recordings. Reelt Udefineret i hvilket omfang dette vil have indflydelse på fx jeres eller andres symptomer. Dog er det relateret til guide og initiering af recordings hvorfor den potentielt er relevant...Faktum er at man i dette scenarie reelt arbejder med to EPG dataset, hvoraf der potentielt kan afkomme problemer fx i forbindelse med fx søgefunktionen(Prioriteringer osv.)og scheduling. Scheduled recordings disappear from Media Center. Og det mener du ikke er relateret til at jeres recordings stopper og til guide problemer? Redigeret af Patriarken - 19-December-2008 kl. 17:17 |
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
|
Recordings on systems that have in-band schedule data
are split into multiple recordings. tja tjoo. Opdelt i flere optagelser er ikke det samme som de føste 5 minutter optages og så ikke mere... Og da jeg har det patch mener jeg ikke det er relateret til mit problem nej. hvad angår. "Scheduled recordings disappear from Media Center." så nej... Det er heller ikke relateret til mit problem. Jeg havde det problem før jeg patchede og det der skete var at ting jeg havde sat til at optage af og til simpelthen forsvandt. Det gør de ikke mere nu. (efter patch) Men som noget nyt her jeg på det seneste 2 gange oplevet ikke at kunne søge i guiden. Som sagt. Den downloader fint. Jeg kan fint se guiden. Jeg kan fint optage vha. guiden. Ingen problemer. Søgefunktionen virker bare ikke mere. Anyway. Jeg kan løse problemet ved sætte media centeret op forfra. Men efter et par uger kommer problemet igen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har forresten slet slet ikke sat mig ind i Playready
API'en eller dens funktioner... hmmm Men tv pack virker nu fint på min maskine både med og uden den Playready API der fulgte med downloadet... Så vidt jeg har forstået er play ready som du ganske rigtigt bare en skrammel DRM API. Og bruges som jeg forstår det til HDTV mulighederne der er kommet med tv pack (argh hvor jeg hader DRM!). Men til SD DVB-T virker tv pack fint uden at man overhovedet instalere Playready API'en. |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvis du tjekker wikipedia så står der blandt andet om play ready at
Med "premium TV content" menes HD... Redigeret af gensplejs - 19-December-2008 kl. 17:59 |
||
![]() |
||
blackbox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
|
hej gensplejs, jeg har som tidligere nævnt også det samme problem som dig, med at jeg ikke kan søge i guiden, men guiden i sig selv virker perfekt, jeg tror ikke vi kommer nærmere en løsning i dette forum, jeg vil prøve på the greenbutton, jeg skal nok melde tilbage hvis jeg finder en løsning
mvh Carsten |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har skam læst Wiki....
Men prøv nu de patches og playready 1.2 runtime. Hvis ikke du gider DRM er vista, vista media center og playready ikke noget for dig. |
||
![]() |
||
![]() |
|
sm sagt jeg har allerede de patches inde. er instaleret
for længst da jeg også havde nogle af de problemer som er beskrevet i patch notes. har forsøgt at instalere ny play ready runtime her til aften og stadig ingen søgning.... for den er død igen nu arhg.... |
||
![]() |
||
![]() |
|
har lige prøvet med at lade vmc søge efter alle kanaler igen, og sætte det hele op, men stadig ingen søge funktion, guiden virker dog stadig perfekt
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |