recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG Guide virker, men kan ikke søge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEPG Guide virker, men kan ikke søge

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
blackbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2009 kl. 01:47

hmm, har fået løst lidt af problemet

efter en komplet reinstall kan jeg nu søge igen, men har stadig problemer med at jeg ikke får lov til at vælge "optag serie" på visse programmer.

f.eks får jeg ikke optionen til at vælge "optag serie" på dr1´s nye program - livvagterne, ej heller ikke på x faktor.

men på en masse andre serier, blandt andet aftenvagten, station 2 mm, kan jeg sagtens.

har fundet ud af det er der andre der bøvler med og det tilsyneladende er en fejl i epg guiden, på visse udsendelser.

anyway, nu kan vi da søge igen, så det er rart.

mvh Carsten

Til top
prinder Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2009 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af blackbox blackbox skrev:

f.eks får jeg ikke optionen til at vælge "optag serie" på dr1´s nye program - livvagterne, ej heller ikke på x faktor.

men på en masse andre serier, blandt andet aftenvagten, station 2 mm, kan jeg sagtens.

Hej Carsten,

Har du fundet en løsning på problemet med serierne?
Jeg oplever noget af det samme som dig. På de fleste programmer kan jeg vælge "Optag serie". Jeg synes bare ikke rigtig det virker... Der er mange programmer - tv-serier som indlysende er serier, hvor der som titel står fx. "Brødrene Ludolf (2)". Den kan godt markeres som serie. Men det medfører ikke at "Brødrene Ludolf (3)" bliver optaget. Under "Optaget TV" hedder programmet også "Brødrene Ludolf (2)" og ikke "Brødrene Ludolf" som det burde ved serier.

/Peter

Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895
Til top
blackbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Oktober-2004
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2009 kl. 02:08
nej har ikke fået løst det, har stadig problemer med "livvagterne" og xfactor begge fra dr1
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu