Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
spikedk
Junior bruger
Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
|
Emne: EPG i DVBViewer Sendt: 21-April-2008 kl. 20:41 |
Er der nogen der ved hvordan jeg får EPG'en til at vise andet end de næste 2 emner pr program i DVBViewer? En enkelt gang har den vist et helt døgn frem, men det var en enlig svale :(
Så vidt jeg kan google mig frem til, så er det noget med at den tager data fra specielle kanaler, og på den alm. settop-boks skifter den jo sikkert også over på en kanal, da der ikke er billede på mens den viser EPG. Hvilken kanal / frekvens skal der indstilles på, for at programmet viser mere end de 2 programmer af gangen?
Mvh Tommy
|
Med venlig hilsen
Tommy Larsen
|
 |
avh
Guld medlem
Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
|
Sendt: 21-April-2008 kl. 21:29 |
Hvis det er satellit på 1 west, kan man blot indstille på discov og travel kanalen, så kommer EPG-data til alle canal digital kanalerne....
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
 |
spikedk
Junior bruger
Oprettet: 03-November-2005
Point: 37
|
Sendt: 21-April-2008 kl. 22:28 |
Discovery ser jeg dagligt, men derfor er det stadig kun det program der vises + det næste, vi kan se i EPG oversigten?
|
Med venlig hilsen
Tommy Larsen
|
 |
avh
Guld medlem
Oprettet: 29-Juli-2005
Point: 2891
|
Sendt: 21-April-2008 kl. 22:56 |
Det er kanalen "discov trav&liv" eller "discovery sience"
altså transponder 12456...
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
 |
MCenterFreak
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
|
Sendt: 22-April-2008 kl. 00:26 |
Ja det er pisse irriterende at man hver dag skal ind på den snaskede kanal, hvor en engelsk udseende herre står og spiser chilimarineret søløve, med en solnedgang i baggrunden, medens hans fordrukne kone forsøger at forføre tjeneren på toilettet.
Alt det bare for at få en program Guide
Men det virker, og det tager bare 5 til 10 minutter
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
|
 |