|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() Sendt: 25-September-2005 kl. 22:54 |
||
Hej alle Jeg har efterhåndet prøvet alle tænkelige EPG muligheder i MCE, men kan ikke få nogle af dem til at virke. Jeg kan nu ikke finde ud af med mig selv om jeg skal opgive, eller give den en skalle mere, derfor vil jeg høre hvad jeg går glip af. Jeg ved at med epg kan jeg få en programguide frem, som jeg kan programmere ud fra og i det hele tagetbruge som tv guide, men hvad kn man ellers? Er det med EPG muligt at se hvad der vises på en kanal i den blå bjælke (den med programnavn og nummer)? /Jonas |
|||
![]() |
|||
JorgenR ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
||
Du går glip af mange ting:
Vær dog opmærksom på, at dine forsøg på at få en XML-tv baseret guide op at køre, formodentlig har betydet, at MCE filer er slettet og/eller omdøbt og at det i sidste ende måske kan være nødvendigt at geninstallere MCE fra bunden. |
|||
![]() |
|||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
||
Det kan jeg godt se, det er en masse jeg går glip af. Jeg ved at slettet og ændret en masse EPG i filer i MCE i alle mine forsøg, så det har nok ødelagt en del. Jeg har lige bestilt den danske version af MCE, så en geninstallation var åp tale under alle omstændigheder. Tak for svaret |
|||
![]() |
|||
tjementum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
||
Hej Hanien Jeg ved fra andet forum, at du har prøvet at installere Quick Guide, som er rigtigt god. Men vejledningen er meget dårlig og indforstået. Prøv evt. at installere SmartGuide, vejledningen her er klik for klik (omend stadig teknisk), og den vil virke selv om du har rodet for meget i din MCE. Rygter siger at den danske guide ikke er klar for hele landet, den 15. oktober, som lovet. Så måske skal du alligevel i gang. PS: Mht. til dansk MCE, så kommer der en sprog opdatering til MCE, som gør at man godt kan får dansk Guide og/eller brugerinterface, med en US/UK MCE. Thomas Redigeret af tjementum |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Tjementum Tak for pep talken Hvis guiden ikke ligger klar for hele landet 15. oktober, kunne det være jeg skulle prøve igen. Hvilke andre forskelle er der mellem Quickguide og Smartguide? Hvor finder jeg webguide 2, linket i vejledningen linker til webguide 3 |
|||
![]() |
|||
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
||
Webguide 2:
http://www.showtell.com/mce_webguide/2/download_old.asp (hmm - laver det lige til et link, så du slipper for copy/paste) Redigeret af dkoclni |
|||
![]() |
|||
tjementum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
||
Se svar her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=6538&P N=1
|
|||
![]() |
|||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
||
Hvis du venter til 6. oktober så bliver Microsofts egen danske EPG til
MCE lanceret, samme da som MCE 2005 på dansk bliver frigivet.
Jeg har allerede set den dankse udgave af MCE i aktion hos Zitech i fredags, dog uden EPG. Men manden der demonstrede MCE DK i Zitech fortalte at den bliver frigivet 6. oktober, og EPG DK vil være tilgængelig samme dag. Redigeret af HTPC |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
er er vist lidt forskellig opfattelse af hvornår den danske epg kommer til at virke
Redigeret af Hanien |
|||
![]() |
|||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
||
Nedenståene er koipieret fra dette link: http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?fID=14&tID=295773 "Microsoft Windows Media Center lanceres den 6. oktober Der bliver vendt op og ned på danskernes måde at se tv på med introduktionen af Windows Media Center den 6. oktober. Det nye produkt vil fungere som en underholdningsportal for hele familien og løser alle multimedia-udfordringer på én gang - tv, dvd-film, musik cd¿er, digitale foto, egne videooptagelser, internet-baseret tv og radio - og meget mere. Læs mere om Windows Media Center her." Kopieret direkte fra det seneste Microsoft Partner nyhedsbrev jeg har modtaget.. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |