|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnq ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 15-Juli-2009 kl. 19:27 |
Er der nogle af Jer som umiddelbart ved, hvad jeg kan gøre for at få en EPG der viser 7 eller flere dage frem i MCE på Windows 7?
Min viser kun hvad der bliver sendt med kanalen når jeg skifter over på den. Jeg ved ikke om det har noget at gøre med, at jeg ikke valgte den rigtige Region op i "7MC DVB-S Channel Editor" da jeg satte kanalerne op til import i MCE. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg ved ikke om det er det samme under VMC, men under DVBViewer tuner jeg VH1 Classic, der ligger EPGen. Dette gælder Canal Digital, det er sikkert anderledes hvis du har Viasat
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan vælge imellem Inband EPG data og MS's EPG data(Hvis der findes nogen for gældende kanal) Dette gøres i TV Settings>Guide Setup>Channel Listings ca. Der er muligheden for at Disable Inband Data(Udsendt i DVB streamen) og MS's Data.....Dette gøres for hver enkel kanal...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ved du om det så virker på samme måde som i DVBViewer, dvs at den via VH1 Classic (eller en anden kanal på samme transponder) henter den fulde EPG (ca. 1 døgn)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
johnq ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
MCenterFreak> Jeg har ikke nok signal styrke til at trække VH1 Classic ind (som vi snakkede om i en anden tråd, så er min parabol forbindelse åbenbart ikke for god).
Patriarken> Jeg har godtnok læst at du har nævnt at man kan vælge imellem In-band og Microsofts EPG data, men jeg har ikke den mulighed i min MCE. Her er hvad jeg ser (bemærk på andensidste skærm er der ingen program oversigt for DR1 og på sidste skærm er der heller ikke mulighed for at vælge EPG fra listen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af johnq - 17-Juli-2009 kl. 16:00 |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Det kan være fordi DR1 EPG'en allerede er "brugt" på en anden kanal.
Ved godt det er longshot, men har oplevet noget tilsvarende før. |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
![]() |
Ellers godt forslag, men det er ikke derfor. Der står også "This channel currently uses the listing for: DR1" (Denne kanal bruger i øjeblikket oversigten for: DR1).
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tjekkede lige WMC update loggen og der er følgende fejl:
"The NetworkMetadata package is not available." Jeg tror det er pga. denne fejl jeg ikke får EPG. Er der nogle som ved hvordan jeg løser den? Jeg tror den kommer fordi den ikke tror der er EPG for Danmark, men det kan da ikke passe at der ingen er i Danmark som har en EPG der virker I WMC. |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogle som bruger Windows Media Center på Windows 7, hvor EPG'en virker?
Jeg kan stadig ikke få det til at virke. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Har det til at virke i en 7MC opsætning med streamtv.dk og dvbLinkForIPTV.
Dvs. der ingen epg-data i selve datastrømen, alle data hentes via microsofts EPG-data. Dog mangler der EPG-data på nogle kanaler. Redigeret af avh - 22-Juli-2009 kl. 22:16 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svaret AVH.
WMC i Win7 har åbenbart ingen problemer igennem andre setups, som den har med FloppyDTV og parabol. Jeg har lige reinstalleret Win7 for 10ende gang, men får stadig en fejl når jeg går ind og henter Guiden. Er der nogle med FloppyDTV, parabol og Windows7 som har fået EPG'en til at virke? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |