|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berend ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() Sendt: 20-September-2009 kl. 19:05 |
Hvis man skal opdatere KRP500A automatisk via LAN, skal "Land", i menuen tuneropsætning, sættes til NORSK (tåbeligt), da det betyder at KRP's EPG, programinformation og tv info ikke virker Ps. Det var bare en lille info, da jeg selv har været irriteret den sidste uges tid, efter jeg satte mit tv på netværk/LAN |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
hvilke opdateringer er der tale om? software eller dvb-t?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Berend ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Bare opdatering generelt, der er vist ikke lavet de store opdateringer til KRP500A, men der burde bla. være lavet en opdatering, så man ikke skulle sætte landekode til Norsk ved aut. opdatering
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
hvis du vil opdatere dit tv skal du hente firmware herfra og såvidt jeg er orienteret er der ingen opdateringer som ændrer noget for os her i dk. så slå du roligt den automatiske opdateringer fra det er da også træls at glo på alligevel se info for seneste opdatering: Firmware History File Model: KRP-M01 KRP-500A KRP-600A Ver. 0908-0601 -The update adds support for Italian PPV DVB-T broadcasting. -Includes countermeasure for following issues: Wrong translation in time setting for SAT in Germany.<BR> "This channel is not in service" is displayed while watching DVB-T "freeview"<BR> When using DVB-S, special Czech characters in EPG are wrongfully displayed.<BR> Missing/incorrect TXT characters via satellite on channels Nederland1, 2, 3 and BVN<BR> The name of a manually configured satellite remains blank in the SEARCH menu<BR><BR> Ver. 0907-0401 - The update adds DVB-T support for Norway Ver. 0905-0301 - The update adds DVB-T support for Italy, Czech Republic, Belgium and UK |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har opdateret via LAN, og har efterfølgende (en uge efter
|
|
![]() |
|
![]() |
iøvrigt så er det den søger efter vel også nye dvb-t kanaler, og dem kommer der jo heller ikke så mange af... så også der syns jeg det bare er bedre manuelt at lave en søgning når man nu har hørt der er kommet nye kanaler.. for så tit sker det jo alligevel heller ikke her i lille dk
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |