|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() Sendt: 14-Juli-2006 kl. 17:29 |
Jeg er ved at teste en DVB-C kabel-tv boks til en testrapport på www.digitalt.tv Nogen der ved om man på en eller anden måde kan skifte EPG udvalget i MCE selv om boksen bliver fundet som unmapped digital terrestrial? Med den får man kun EPG for 4 kanaler DR1, DR2, TV2 og Kanal4. Redigeret af digitalt.tv - 14-Juli-2006 kl. 20:41 |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Hvis du vælger at du bor i postnummer 0000 kan du selv vælge sammensætningen af programmerne i din epg.
|
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() |
Hej og tak for svaret. 0000 giver mig dog fortsat kun de 4 kanaler DR1, DR2, TV2 og Kanal 4 i EPG muligheder efter opsætningen. Men jeg har fundet ud af at man kan rette headend værdien i registry'en til unmapped analogue cable og derved få dem alle frem på epg listen. |
|
![]() |
|
markussm ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2006 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hvad er headend værdien for "Unmapped Analogue Cable"?
|
|
![]() |
|
![]() |
8400002 mener jeg.
|
|
![]() |
|
mumitrolddk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Sorry, jeg er newbie .... Hvad gør ovenstående? Hvis man altså ændrer den registry key? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |