recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG meget langsom Samsung B650
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEPG meget langsom Samsung B650

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OscarB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-November-2009
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: EPG meget langsom Samsung B650
    Sendt: 19-November-2009 kl. 17:12
Hej Allesammen

Jeg har prøvet at søge efter dette, men kunne ikke finde nogen med samme problem som mig.

Jeg har købt et digital tv, Samsung LE40B650, og i det er der EPG. Jeg har yousee fuld pakke gennem min lejeboligforening.

Det der undrer mig er, at EPG'en er ret længe om at begynde at indlæse data, 1 minuts tid måske, indtil da står der bare "No program information available". Dernæst henter den kun information fra de kanaler, der ligger lige "rundt om" den kanal jeg ser på - hvis jeg f.eks. er på kanal 4, så henter den kun for kanal 1-9, resten står der stadig "no program information available" på.

Har i nogen ide om hvorfor dette fungerer sådan? Havde en ide om at det var ligesom tekst-tv, at det bare loadede uden de store problemer. 

Kan det være dårlige antennekabler? Kan det være fordi, at jeg har så mange kanaler (hvoraf de fleste jo er kodede for mig, men mit tv insisterede på at loade dem alligevel) ? Eller hvordan?

På forhånd tusind tak fra en bekymret bruger, der overvejer om han skal sende tv'et tilbage indenfor de 14 dages returret.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu