|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Hvilken remote bruger du til showshifter, jeg kikker efter en løsning men vil gerne have en anbefaling. |
|
![]() |
|
skipper.dk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2005 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
hmm.. jeg bruger ikke rigtig, remote da jeg ikke har en
"htpc" men blot et hauppauge 250 i min pc, dvs jeg bruger
mest musen :-)
den medfølgende remote kan bruges i forbindelse med showshifter, men der kan vist nok også suppleres med en ny MCE kompatibel hauppauge remote. |
|
![]() |
|
Bølge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
bruger en x10 remote der bruger radiobølger i stedet for infrarød. Så kan den bruges fra stuen til en pc i kontoret.
|
|
![]() |
|
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
Hvor har du købt din X10 remote, jeg har ikke kunne finde den ved en dansk forhandler. Hvad med ATI remote wonder II denne skulle også kunne bruges med Showshifter, er der nogle der kan anbefale denne løsning. Ud over at understøtte showshifter kan den også bruges som generel remote og erstatte en mus. remote wonder er også en RF løsning istedet for IR. |
|
![]() |
|
Bølge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
Jeg købte på nettet
|
|
![]() |
|
![]() |
kan du huske hvor?
|
|
![]() |
|
![]() |
nej, desværre. En eller anden engelsk/amerikansk.
|
|
![]() |
|
![]() |
Købte den her budled med Showshifter - der ikke kan anbefales. http://www.x-10europe.com/PC_remote_control.htm Fjernbetjeningen er dog ret god, og afløser også tv-ets, men jvc-recorderens og kenwood-forstærkerens fjerbetjeninger kan den ikke erstatte. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hej
Købte en X-10 Model Niveus Fra Vendur.com.(norsk side) Den er programmerbar med (IR) og og styrer pc'en via RF og har musemulering. Den æder alle IR signaler undtaget B&O. 349 nok. Skriver du til Runar som har shoppen (Vendur) sender han den og skriver 200kr på pakken så slipper du for momspiset (også den norske) tror at det sammenlagt blev 250kr inc porto. Vendurs support er Verdensklasse jeg har handlet med dem flere gange,de sender slik med;-p mvh Anders |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
Hej Patriarken. Hvilken forbindelse har dit indlæg med EPG og Hauppauge 250? |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Hejsa igen Jeg er ny her.....Min lyst til at uddele erfaringer er store...Hvis du har læst HELE tråden så svarer jeg på et tillægsspørgsmål....Og mit svar er MEGET kvalificeret i forhold til mange andre oplæg her. Men Der blev spurgt om hvor man kan købe x10?OT? Bye bye!! |
|
![]() |
|
![]() |
Mit indlæg er jo nok også dårligt for dem der søger :-[[[[ Jeg har sgu forsøgt at hjælpe man, men bevares..... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |