recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG og Hauppauge 250
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEPG og Hauppauge 250

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2005 kl. 17:55

Fatter sgu ikke forumer, hvis du er moderator eller noget og du er utilfreds, kan du jo bare bide i din tudekiks og smide alle ud, som ved hvad de snakker om og som besvarer folks problemer, hvilket vel er meningen med dette forum.

Til top
Kluks Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2005 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Fatter sgu ikke forumer, hvis du er moderator eller noget og du er utilfreds, kan du jo bare bide i din tudekiks og smide alle ud, som ved hvad de snakker om og som besvarer folks problemer, hvilket vel er meningen med dette forum.

Rolig nu...

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Hvilken forbindelse har dit indlæg med EPG og Hauppauge 250?

Patriarken havde et udmærket indlæg i forhold til det underspørgsmål der blev stillet omkring X-10 remoten, med et reelt bud på hvor man kan købe den...

Til top
ostergaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2005 kl. 19:45

Hej

Kan misforståelsen ikke være opstået ved at Patriarkens svar om x-10 er øverst på side 2 af tråden. Første gang jeg læste jeg det (også) som det første indlæg i tråden. Så kan man godt blive lidt forvirret over indlæggets indhold og overskrift

 

poul

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu