Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kaspermh
Ny bruger
Oprettet: 28-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
|
Emne: EPG og planlagte optagelser forsvundet Sendt: 19-Januar-2007 kl. 10:18 |
Jeg er nybegynder indenfor MCE, på mit nyindkøbte Acer Idea 510.
Jeg har undersøgt nogle af de andre tråde på dette fora, og har ikke fundet svar på mine spørgsmål.
EPG var forsvundet i morges (på de fleste kanaler), og mine planlagte optagelser af serier var ligeledes væk, ikke film.
Er der en måde man kan undgå at EPG forsvinder? Jeg er ikke bedre vidende end at jeg er nødsaget til at gå ind og manuelt tilføje en oversigt til hver kanal. Findes der en smartere måde?
Jeg bor i 7000 hvor der hverken er Stofa eller TDC, men kun et bynet, der efter mit vidende leverer en samlet EPG oversigt.
Hvis der er nogle mærkelige spørgsmål, eller nogle der er stillet i andre tråde må i bære over med mig! Jeg ved ikke bedre .
|
 |
-Mabz-
Junior bruger
Oprettet: 08-December-2006
Point: 27
|
Sendt: 19-Januar-2007 kl. 17:37 |
Hejsa,
Jeg har samme problem. Det sker efterhånden 1 gang i uge at der går et eller andet galt med EPG data'en og efterfølgende er alle "koblinger" imellem kanaler og EPG forsvundet og man kan starte forfra. Det er mildest talt p**** hamrende irriterende. Resultatet er at alt der er sat til at blive optaget ligledes forsvinder.
Er der nogen der ved hvor MCE gemmer disse data og om det er muligt at genskabe en "backup" så man slap for at skulle gendanne linket imellem kanal og EPG ? Jeg kunne godt tænke mig at når jeg nu (for gud ved hvilken gang) parre kanal & EPG, kunne tage en kopi af disse data (de bliver vel gemt i en fil eller i reg basen ?!?) og næte gang (om en uge sikkert) der igen er "ged" i EPGen kunne genskabe det udfra denne "kopi". Er der nogen er ved om det er muligt ?
|
 |
jvejle
Bruger
Oprettet: 02-Oktober-2004
Point: 58
|
Sendt: 20-Januar-2007 kl. 17:51 |
Hej,