|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 10-Marts-2009 kl. 10:09 |
Jeg har digitalt TV fra YouSee og kan fint få EPG på Discovery Science, Discovery Travel & Living, Discovery World samt Viasat History og Viasat Explorer ind, når jeg ser TV via TV'ets indbyggede digitale tuner. Men Vista Media Center kan ikke finde EPG for netop disse 5 kanaler, men derimod alle andre. Hvad skyldes det? Og kan det ændres? /Anders |
|
![]() |
|
jonaspoulsen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Har du været inde i opsætningen og tjekke listen over EPG manuelt? Nogle gange kan MCE ikke selv sammesætte kanal og guide.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, selvfølgelig... Der er mange kanaler, hvor jeg selv skal sammensætte kanal og EPG. Det er fakisk de færreste, hvor media center selv kan finde ud af det. /Anders |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Jeg har mange kanaler som jeg ikke har EPG til. Fx "ESPN America" 24Nordjyske, TV2NEWS osv. Dette er fordi der ikke sendes EPG i streamen eller fordi Microsoft ikke levere programdata til kanalen. Jeg har også en ZaptorBox( Som jeg godt nok ikke bruger....Men der mangler også EPG på mange kanaler) Dem der mangler er sjovt nok dem man ikke kan finde vha Python/XMLTV... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, men jeg kan fint få EPG på de, der ikke har EPG i MCE, når jeg blot ser digitalt TV via TV'ets DVB-C tuner... /Anders |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Så ligger EPG listings i streamen...Du kan vælge at modtage Guide Data fra streamen i Guide setup>edit guide listings og vælge use listings from broadcaster.
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Den mulighed har jeg ikke i min Vista Media Center? Guide ... Set Up Guide Listings giver kun mulighed for at indtaste region og postnr. og herefter scanne for kanaler? Og under Guide ... Add Listings To Channel, kan jeg også kun tilknytte eksisterende fundne EPGs til de eksisterende kanaler? /Anders |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |