|
Epicon bio |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Forfatter | ||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nice setup !
Hvad er det for et tv møbel du har ?
|
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
|
Mange tak ![]() - Jeg ved egentlig ikke hvad det hedder Bilka's det bedste ![]() jeg gav 1400.kr for det. højglans hvid (Piano) Jeg er glad ved det, det er pænt, funktionelt, stabilt og kraftig.
|
||
![]() |
||
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
|
Synes osse den ser ret lækkert ud :-)
Selvom den måske har lidt svært ved at æde din forstærker
![]() Redigeret af cgmand - 28-September-2010 kl. 17:51 |
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
|
ja selvom jeg har skåret hul bag på tv bænken, så er der ikke helt plads til den ![]() Den fylder godt den
![]() |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
|
Det ser sku fedt ud
![]() ![]() ![]() Redigeret af McNiklas - 17-December-2010 kl. 10:42 |
||
![]() |
||
|
mange tak !
![]() |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Rummet ser egentlig meget stort ud. Det ser stilfuldt ud
![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Har du et arbejde. Det koster jo lidt penge at have sådan nogle setup i vores alder (Jeg er 17 så vi er tæt på hinanden)
![]() |
||
![]() |
||
Tvixen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 53 |
|
Meget flot og stilligt
![]() |
||
Samsung: UE46D6205/ Marantz: 1501/ Dennon: POA4400/ Scandyna: MiniPod+MicroPod
HarboSub: SUB10/Sony: RDR HXD870 + PS3/ NAS: Qnap 239 TurboNAS 2Tb + WD Live IHC Wireless/ HTC Desire/ Iphone4, Ipad2 |
||
![]() |
||
|
tak for rosen, jeg har også selv prøvet at holde det pænt, hader hvis det ikke ser pænt ud !
![]() hehe ja jeg har da et arbejde, har skam selv købt og betalt alt mit grej, jeg har ikke fået så meget som et kabel af mine forældre hvis det er det du mener
![]() |
||
![]() |
||
|
Jeg mener eller hentyder ikke til noget ![]() ![]() Men lækkert ser det ud
|
||
![]() |
||
|
hehe nysgerrighed er da også fair ![]() - Men nej de gamle vil sku ikke støtte mig her når det jo ret ud er luksus produkter og ikke har en skid med behov at gøre ![]() Men som du også kan se, så er det over 4 år mit setup er endt sådan her, men faktisk det eneste jeg har tilbage fra mit gamle er min center og baghøjtaler. og min center står snart for skift, den er også til salg
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 11> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |