recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epicon bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epicon bio

Besvar Besvar Side  <1234 11>
Forfatter
Besked
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 13:18
Nice setup !

Hvad er det for et tv møbel du har ?
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2009
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 16:33
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Nice setup !

Hvad er det for et tv møbel du har ?

Mange tak Smile

- Jeg ved egentlig ikke hvad det hedder Bilka's det bedste LOL
jeg gav 1400.kr for det.
højglans hvid (Piano)
Jeg er glad ved det, det er pænt, funktionelt, stabilt og kraftig.
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juni-2008
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 17:50
Synes osse den ser ret lækkert ud :-)
Selvom den måske har lidt svært ved at æde din forstærker LOL

Redigeret af cgmand - 28-September-2010 kl. 17:51
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

Synes osse den ser ret lækkert ud :-)
Selvom den måske har lidt svært ved at æde din forstærker LOL

ja selvom jeg har skåret hul bag på tv bænken, så er der ikke helt plads til den Embarrassed
Den fylder godt den Smile
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 10:42
Det ser sku fedt udWink  Bare jeg havde et så stort et rum, jeg tror mit er 10m2Cry Men jeg bliver vel så stor en dag at jeg flytter hjemmefraBig smile

Redigeret af McNiklas - 17-December-2010 kl. 10:42
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Det ser sku fedt udWink  Bare jeg havde et så stort et rum, jeg tror mit er 10m2Cry Men jeg bliver vel så stor en dag at jeg flytter hjemmefraBig smile
mange tak ! Big smile - så stort er min værelse nu heller ikke, det måtte godt være større for min skyld da :b
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 16:05
Rummet ser egentlig meget stort ud. Det ser stilfuldt ud Big smile. Som jeg har skrevet i en andens hjemmebiografs tråd, så er det dejligt at se at man ikke er den eneste der ikke bruger penge på festBig smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 16:06
Har du et arbejde. Det koster jo lidt penge at have sådan nogle setup i vores alder (Jeg er 17 så vi er tæt på hinanden) Smile
Til top
Tvixen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2008
Sted: Sjælland
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tvixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 16:14
Meget flot og stilligt  Thumbs Up  herfra
Samsung: UE46D6205/ Marantz: 1501/ Dennon: POA4400/ Scandyna: MiniPod+MicroPod
HarboSub: SUB10/Sony: RDR HXD870 + PS3/ NAS: Qnap 239 TurboNAS 2Tb + WD Live
IHC Wireless/ HTC Desire/ Iphone4, Ipad2
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 19:26
tak for rosen, jeg har også selv prøvet at holde det pænt, hader hvis det ikke ser pænt ud ! Big smile
hehe ja jeg har da et arbejde, har skam selv købt og betalt alt mit grej, jeg har ikke fået så meget som et kabel af mine forældre hvis det er det du mener Smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2010 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

tak for rosen, jeg har også selv prøvet at holde det pænt, hader hvis det ikke ser pænt ud ! Big smile
hehe ja jeg har da et arbejde, har skam selv købt og betalt alt mit grej, jeg har ikke fået så meget som et kabel af mine forældre hvis det er det du mener Smile

Jeg mener eller hentyder ikke til noget Smile Men man skal alligevel have nogle penge til sådan et setup, så ville bare lige høre om du selv gav eller om forældrene havde været lidt gavmilde Smile

Men lækkert ser det ud 
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2010 kl. 10:25
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

Jeg mener eller hentyder ikke til noget Smile Men man skal alligevel have nogle penge til sådan et setup, så ville bare lige høre om du selv gav eller om forældrene havde været lidt gavmilde Smile

Men lækkert ser det ud 

hehe nysgerrighed er da også fair LOL
- Men nej de gamle vil sku ikke støtte mig her når det jo ret ud er luksus produkter og ikke har en skid med behov at gøre Embarrassed
Men som du også kan se, så er det over 4 år mit setup er endt sådan her, men faktisk det eneste jeg har tilbage fra mit gamle er min center og baghøjtaler.
og min center står snart for skift, den er også til salg Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 11>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu