recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson EH-TW6000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson EH-TW6000

Besvar Besvar Side  <1 11121314>
Forfatter
Besked
Zamenhof Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zamenhof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2012 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Jeg har brugt en aften for at finde et passende beslag til et skråt loft, og her fandt jeg denne løsning:

http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/projektor_ophaeng/projektor_ophaeng_xl/universal_projektor_ophaeng_vaegbeslag_sort_6341_da.html

Tænkte at jeg ville linke den til inspiration til andre med samme problem. Hul afstanden mellem armene er max 31 cm, og TW6000 har en 30 cm afstand.

Jeg har lige fået beslaget ind af døren (og betalt ekstra for lørdagsuddeling), og det passer IKKE til min TW6000! De maks. 31 cm's afstand er diagonalt og ikke korteste vej fra hul til hul.

Så det var skønne spildte portopenge, og jeg er nu bombet tilbage til start. Mit store problem er nemlig, at projektoren skal sidde så langt ind mod væggen som muligt.

Redigeret af Zamenhof - 26-Maj-2012 kl. 09:54
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 16:26
Du kan sikkert finde dette loftbeslag med lidt held:  http://www.cinemagic.dk/shop/vogels-ppc-130-1174p.html også andre steder da prisen er noget pepret men det kan ganske sikkert klare dine projektorafstandshuller så du kan montere alle 4 arme. - hvis beslaget er for langt i sammentrykket tilstand, kan man save af længden på rørene med en nedstryger så det passer ordentligt til din installation. PS. husk at stramme midterskruen på "edderkoppen" før du monterer den på projektoren.
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zamenhof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2012 kl. 20:05

Jeg valgte faktisk at beholde ophænget, fordi det var perfekt i størrelsen og billigt. Jeg forlængede bare de fire arme med fire hulplader til 3 kr. stykket. Resultatet er klippefast.

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 20:03
Er det korrekt Epson har 3 års garanti på pære uden maks antal timer ?
Til top
fpe123 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-August-2008
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fpe123 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 22:27
Hej

Jeg har en sanyo Z5 og skal hav skifte lampe. Så jeg overvejer at købe en Epson EH-TW6000.

Så jeg har lige et par spørgsmål.

Hvor stort billede, i tommer, kan man få, hvis projektoren står 7 meter fra lærredet-
Kan den række 7m.

/Flemming

Redigeret af fpe123 - 03-Juni-2012 kl. 22:28
/Flemming
Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af fpe123 fpe123 skrev:

Hej

Jeg har en sanyo Z5 og skal hav skifte lampe. Så jeg overvejer at købe en Epson EH-TW6000.

Så jeg har lige et par spørgsmål.

Hvor stort billede, i tommer, kan man få, hvis projektoren står 7 meter fra lærredet-
Kan den række 7m.

/Flemming

Mellem 145 og 236", men jer ikke sikker på der er lys nok :-)
Har aldrig selv prøvet med så lang afstand og stort billede.
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Zamenhof Zamenhof skrev:

Jeg har brugt en aften for at finde et passende beslag til et skråt loft, og her fandt jeg denne løsning:

http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/projektor_ophaeng/projektor_ophaeng_xl/universal_projektor_ophaeng_vaegbeslag_sort_6341_da.html

Tænkte at jeg ville linke den til inspiration til andre med samme problem. Hul afstanden mellem armene er max 31 cm, og TW6000 har en 30 cm afstand.

Jeg har lige fået beslaget ind af døren (og betalt ekstra for lørdagsuddeling), og det passer IKKE til min TW6000! De maks. 31 cm's afstand er diagonalt og ikke korteste vej fra hul til hul.

Så det var skønne spildte portopenge, og jeg er nu bombet tilbage til start. Mit store problem er nemlig, at projektoren skal sidde så langt ind mod væggen som muligt.

Shit ... jeg checkede lige op på det ... og linket er forkert! Det beklager jeg virkelig .. en virkelig dumme fejl fra min side!

I mit oprindelige "review" er linket korret:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110771&title=tw6000w-og-kort-review

Her henviser jeg til dette beslag:
http://www.avxperten.dk/vaegbeslagophaeng/projektor-ophaeng/dmp-lofthaengt-projektor-ophaeng-%2815kg%29---50-77-cm.asp

Zamenhof .. det er jeg virkelig ked af. Angående dit problem, så er jeg ikke sikker på at du via dette beslag kan få projektoren tættere på væggen?

Redigeret af Precious - 06-Juni-2012 kl. 12:41
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zamenhof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2012 kl. 22:47

Zamenhof .. det er jeg virkelig ked af. Angående dit problem, så er jeg ikke sikker på at du via dette beslag kan få projektoren tættere på væggen?

Det er helt i orden! Jeg burde nok have dobbelttjekket. Og faktisk var det lidt held i uheld, for med min nuværende løsning kan jeg få projektoren HELT ind til væggen, hvilket jeg faktisk har brug for for at fylde lærredet ud. Det ville jeg ikke kunne med nogen af de andre beslag, jeg har set på i samme prisklasse.
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 01:14
Hej

Medfølger der nogen briller med projektoren Epson EH-TW6000 ??
Syntes ikke jeg kan se det nogen steder Confused

Til top
Andy666 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2011
Sted: Kgs. Lyngby
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andy666 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 06:54
Ja der følger 1 par med :-)
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934
DALI Lektor 3
DALI Lektor LCR
DALI Lektor 1
DALI FazonMikro
OPTOMA UHD42
EliteScreens 120" Cinegrey
Panasonic DP-UB450
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2012 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af Andy666 Andy666 skrev:

Ja der følger 1 par med :-)

Takker for oplysningen Wink

Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 07:46
Er der nogen der har fundet en kalibrerings guide til denne djævel?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 11121314>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu