|
Epson EH-TW6000 |
Besvar | Side <1 11121314> |
Forfatter | ||
Zamenhof
Junior bruger Oprettet: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har lige fået beslaget ind af døren (og betalt ekstra for lørdagsuddeling), og det passer IKKE til min TW6000! De maks. 31 cm's afstand er diagonalt og ikke korteste vej fra hul til hul. Så det var skønne spildte portopenge, og jeg er nu bombet tilbage til start. Mit store problem er nemlig, at projektoren skal sidde så langt ind mod væggen som muligt.
Redigeret af Zamenhof - 26-Maj-2012 kl. 09:54 |
||
Just Curious
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 519 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan sikkert finde dette loftbeslag med lidt held:
http://www.cinemagic.dk/shop/vogels-ppc-130-1174p.html også andre steder da prisen er noget pepret men det kan ganske sikkert klare dine projektorafstandshuller så du kan montere alle 4 arme. - hvis beslaget er for langt i sammentrykket tilstand, kan man save af længden på rørene med en nedstryger så det passer ordentligt til din installation. PS. husk at stramme midterskruen på "edderkoppen" før du monterer den på projektoren.
|
||
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W |
||
Zamenhof
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg valgte faktisk at beholde ophænget, fordi det var perfekt i størrelsen og billigt. Jeg forlængede bare de fire arme med fire hulplader til 3 kr. stykket. Resultatet er klippefast. |
||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det korrekt Epson har 3 års garanti på pære uden maks antal timer ?
|
||
fpe123
Junior bruger Oprettet: 09-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Jeg har en sanyo Z5 og skal hav skifte lampe. Så jeg overvejer at købe en Epson EH-TW6000. Så jeg har lige et par spørgsmål. Hvor stort billede, i tommer, kan man få, hvis projektoren står 7 meter fra lærredet- Kan den række 7m. /Flemming
Redigeret af fpe123 - 03-Juni-2012 kl. 22:28 |
||
/Flemming
|
||
jimmi1311
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mellem 145 og 236", men jer ikke sikker på der er lys nok :-) Har aldrig selv prøvet med så lang afstand og stort billede. |
||
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Shit ... jeg checkede lige op på det ... og linket er forkert! Det beklager jeg virkelig .. en virkelig dumme fejl fra min side! I mit oprindelige "review" er linket korret: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=110771&title=tw6000w-og-kort-review Her henviser jeg til dette beslag: http://www.avxperten.dk/vaegbeslagophaeng/projektor-ophaeng/dmp-lofthaengt-projektor-ophaeng-%2815kg%29---50-77-cm.asp Zamenhof .. det er jeg virkelig ked af. Angående dit problem, så er jeg ikke sikker på at du via dette beslag kan få projektoren tættere på væggen? Redigeret af Precious - 06-Juni-2012 kl. 12:41 |
||
Zamenhof
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er helt i orden! Jeg burde nok have dobbelttjekket. Og faktisk var det lidt held i uheld, for med min nuværende løsning kan jeg få projektoren HELT ind til væggen, hvilket jeg faktisk har brug for for at fylde lærredet ud. Det ville jeg ikke kunne med nogen af de andre beslag, jeg har set på i samme prisklasse.
|
||
Timeguardian
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Medfølger der nogen briller med projektoren Epson EH-TW6000 ?? Syntes ikke jeg kan se det nogen steder |
||
Andy666
Bruger Oprettet: 05-Oktober-2011 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja der følger 1 par med :-)
|
||
LG OLED 65B7V
Pioneer VSX-934 DALI Lektor 3 DALI Lektor LCR DALI Lektor 1 DALI FazonMikro OPTOMA UHD42 EliteScreens 120" Cinegrey Panasonic DP-UB450 |
||
Timeguardian
Super bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker for oplysningen |
||
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen der har fundet en kalibrerings guide til denne djævel?
|
||
Besvar | Side <1 11121314> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |