|
Epson EH-TW6600 |
Besvar |
Forfatter | |
nikstar
Bruger Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 87 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Juli-2016 kl. 15:35 |
Hej allesammen,
Jeg har fået tilbud om en Epson EH-TW6600 til 9.500 hvor hele indmaden er skiftet og den skulle være som ny. M to års garanti. Er der nogen holdninger til denne projektor? Støjer den fx for mgt? Hvordan er jeres opsætning m den? Bruger i den trådløse konnektivitet? På forhånd tak Nikolaj |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til de penge så havde jeg budt på den Sony HW-55 som er til salg her på sittet. En maskine som langt overgår den epson
|
|
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
En spritny kan fåes for 9.043,-kr hvis du checker på pricerunner, så 9500,- for en brugt med ny indmad er virkelig at tage dig i Rø..n. Jeg har lige skiftet fra en TW6600 og har været meget glad for den. I eco mode kan du næsten ikke høre den
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
nikstar
Funktioner
Tak(0)
|
ok. Tak for de gode heads up! Jeg kigger på den der Sony i stedet - troede en 55'er var langt uden for min økonomiske rækkevidde .. Er dog ikke så vild med at købe brugt i projektor. Men ser på sagen ;) tak igen. PS. @jespermart: Var Epson billedet fint for dig i eco-mode ? / hvorfor skiftede du den ud?
|
|
Boffer24
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sony er solgt :-)
|
|
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik et godt tilbud på en Jvc x5000 og da jeg gerne ville have en projektor der havde HDMI 2.0 og hdcp 2.2 og dermed var klar til at kunne afspille de nye uhd skiver. Jeg har været meget tilfreds med epson tw6600 og billedet i eco mode står rigtig godt i forhold til prisen og den benq w1300 jeg havde før epson tw6600 kan efter min mening ikke måle sig. Dernæst elsker jeg 3d på et stort lærred og i den disciplin er epson tw6600 forrygende
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
nikstar
Funktioner
Tak(0)
|
Tillykke med den Sony. Ser vild ud. ;)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |