|
Epson EH-TW9000 |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen der kan sige noget om støjniveauet på projektoren?
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, støj niveauet er imponerende.
Projektor er fysik meget stor, og har derved en større blæser end normalt. Jeg kan ikke høre den når jeg ser film. Blæser hastigheden stiger, hvis man giver den max lys (som fx i en lysere stue), og den stiger også ved 3D. I normal mode ... er den meget lydsvag. Faktisk hører jeg mit medie center mere end jeg hører projektor. |
|
dk6352
Ny bruger Oprettet: 09-April-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej....jeg har en Epson EH-TW9000W....dvs. den med wireless HDMI, var lidt skeptisk mht. trådløs HDMI....men den er gjort til skamme nu det kører bare 100%....som en kablet forbindelse....billedkvaliteten er jeg også meget tilfreds med, jeg kan kun anbefale den projektor...... |
|
Webmonkey
Bruger Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der noget sted i KBH området, hvor man kan se en demo af TW9000????
|
|
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
|
Sejrsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Webmonkey
Funktioner
Tak(0)
|
dine links llinkger til avforums UK :-)
|
|
|
|
Sejrsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Tunfisken
Guld medlem Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan virker det der wireless hdmi? skal recieveren så ikke kunne "snakke" med projektoren? hvor mange kan det? og hvad skal man kigge efter? er også lidt nervøs for wireless blir noget gøjemøg, ligesom hvis man gamer CS med trådløs mus og internet
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har wireless dog på TW6000 udgaven.
Til projektor medfølger en lille box, som du sætter til din receiver via hdmi (den skal også have ekstern strøm). Denne box skal du få din projektor til at finde, så de kender hinanden. Når du så tænder begge dele finder de hinanden i fremtiden. Jeg har et par problemer med det, hvor jeg nogengange er nødt til at slukke og tænde for den lille box for at projektoren kan finde den. Billedkvalitets mæssigt kører det kanon fint, vær dog opmærksom på at du ikke kan køre 1080p og så 24 bit farver på fx dit medie center over wireless, så vil dit billede hakke (det står med småt i manualen). Kører du 1080p og 16 bit farver er der ingen problemer (men det kan man altså se). Nu har jeg kun brugt den til film, så ved ikke om man får dårlig latency. Jeg læste på et forum at mange havde de problemer og at de ekstra 50 ms var temmelig kritiske for CS (mener 50 var nævnt men er ikke 100% sikker). En anden detalje: Hvis du går forbi den lille box (som du fx har placeret på en højttaler) så forsvinder signalet til projektoren. Hvis boxen står for lavt og du sætter en hånd mellem projektor og boxen så forringes billede kvaliteten da signalet ikke har direkte udsyn. Det lyder som et par børne sygdomme, bortset fra dem - så er jeg rigtig glad for wireless :-) Personligt ville jeg ikke købe wireless hvis jeg skulle bruge det som gamer. Redigeret af Precious - 15-August-2012 kl. 07:36 |
|
Webmonkey
Funktioner
Tak(0)
|
Har du kikket på firmware updates til det? På udenlandske fora, får TW9000W stor ros for det trådløse. Den skulle meget gerne for begge kunne køre 24bit farve (8-bit per R,G,B som er native for BD formatet (og DVD), men ikke det der 36-bit deep colour. 16bit er ikke nok til film. |
|
|
|
Precious
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg klipper og klistrer lige fra manualen:
ftp://download.epson-europe.com/pub/download/3732/epson373293eu.zip HDTV (1080p)* 24/50/60 1920 x 1080 * When projecting in WirelessHD, DeepColor 1080p 60/50 Hz is not supported. Hvis dette er korrekt, så kan den faktisk ikke køre 32 bit farver (som også er Deep Color). Ikke så længe du kører wireless, over HDMI kabel er det muligt. Jeg har ikke fået opgraderet firmware - har ikke rigtigt fundet ud af hvordan det fungerer endnu. Jeg vil grave lidt mere. Mht wireless går jeg ud fra at de 2 projektorer har de samme problemer, de bruger samme wireless standarder. Redigeret af Precious - 15-August-2012 kl. 12:22 |
|
Webmonkey
Funktioner
Tak(0)
|
Så den skulle gerne kære 24bit over wireless. Det er det der ligger på skiven. Det deep colour er interpoleret og kan sikkert gøres i projektoren også.
|
|
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |