recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson ny model
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson ny model

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RM-TRANSPORT Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RM-TRANSPORT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Epson ny model
    Sendt: 13-September-2012 kl. 06:27
www.lydogbillede.dk/nyheter/epson-forbedrer-3d-projektorerne/
 lyder spændende,jeg tror lige jeg venter med og købe da prisen på den nye model ikke er sat højere en nuværende.
MVH Vognmanden.
Til top
Thomasjn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Juni-2011
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasjn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 13:44
Ser spændende ud.

Nogen der har hørt noget om Optomas nye modeller?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RM-TRANSPORT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 16:54
næ jeg har ikke fundet noget om dem.gad vide hvor langtid der går inden de er i butikkerne.
MVH Vognmanden.
Til top
Webmonkey Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2008
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Webmonkey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 10:34
november for top modellerne 9100 og 9100w
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RM-TRANSPORT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2012 kl. 14:42
Webmonkey det har jeg også læst,tænker mere på om foretningerne tager dem hjem på hylderne inden de har solgt de gamle modeller som evt er på lager først.Det lige før jeg må købe en gammel brugt hund for efter jeg har haft eh-w6000w på prøve er jeg blevet huugedBig smile.
MVH Vognmanden.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu