recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson TW 3200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEpson TW 3200

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tizmo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2011
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2011 kl. 20:46
Okay, dvs :

1 hdmi fra ps3 til reciever
1 hdmi fra hdd til reciever
1 hdmi fra dvbc til reciever

1 hdmi til splitter til fjernsyn eller projektor

antenne stikket fra væggen - skal vel i dvb-c boksen .. ikk?
og så hvis jeg skal spille ps3 på projektoren, så kan kæresten godt se tv imens?
og så skal reciveren være tændt hele tiden før noget af det virker? eller...??

jebus... det er forvirrende :S
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 00:00
[
Ja, det er det. Okay, dvs. at jeg ikke kan undgå boksen?

må indrømme jeg er forvirret, der er jo kun 1 hdmi indgang i yousee boksen feks? Kan du evt lave en "grafisk" oversigt over det? Ikke noget vildt, bare over de forskellige enheder, og hvilke stik jeg skal have imellem dem?

EDIT: og 2 stk HDMI i epson projektoren?

[/QUOTE]

YouSee boksen har ingen HDMI indgang, men derimod én udgang.
Jeg kører med denne samt en Epson Tw3200, og det kører upåklageligt!
Til top
tizmo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

[
Ja, det er det. Okay, dvs. at jeg ikke kan undgå boksen?

må indrømme jeg er forvirret, der er jo kun 1 hdmi indgang i yousee boksen feks? Kan du evt lave en "grafisk" oversigt over det? Ikke noget vildt, bare over de forskellige enheder, og hvilke stik jeg skal have imellem dem?

EDIT: og 2 stk HDMI i epson projektoren?

YouSee boksen har ingen HDMI indgang, men derimod én udgang.
Jeg kører med denne samt en Epson Tw3200, og det kører upåklageligt!
[/QUOTE]

Okay, men hvis det hele kører igennem recieveren, så skal den altid være tændt for at se tv ?!
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 12:36

Recieveren skal altid være tændt, den har ikke HDMI passtrough.

Til top
wukku Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Juni-2009
Sted: Midtjylland
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 14:58

Her er et forslag til hvordan du kan forbinde de enkelte enheder. Du kan ikke komme udenom en DVB-C modtager boks hvis du vil se TV på projektoren.

Der er tre alternativer (findes måske flere) til hvordan du kan forbinde antenne signalet.

1. Hvis DVB-C boksen ikke har antenne udgang, kan du forbinde kabelet fra væg udtaget til en antenne splitter med to udgange og trække antenne kabel fra disse udgange til henholdsvis DVB-C modtager og fjernsyn (rød).

2. Hvis DVB-C boksen har antenne udgang, kan du undvære antenne splitteren og trække antenne kabelet direkte fra væg udtaget og ind i DVB-C boksen og derefter videre til fjernsynet (pink).

3. Hvis DVB-C boksen ikke har antenne udgang, kan du også trække antenne kabelet direkte til DVB-C boksen og bruge denne til at betjene kanalerne med (grøn).

Hvordan har du tænkt at kunne spille PS3 på projektor samtidig med at konen ser fjernsyn? Normalt trækkes lærredet ned ud over fjernsynet og blokerer for fjernsynet. Måske har du et andet setup.

Panasonic TX-P50VT30, HDI Dune Prime 3.0, Yamaha RX-A1020, Dali Mentor 6 LE, B&W VM-1, B&W M-1, B&W PV1, Wii, PS3
Til top
tizmo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af wukku wukku skrev:

Her er et forslag til hvordan du kan forbinde de enkelte enheder. Du kan ikke komme udenom en DVB-C modtager boks hvis du vil se TV på projektoren.

Der er tre alternativer (findes måske flere) til hvordan du kan forbinde antenne signalet.

1. Hvis DVB-C boksen ikke har antenne udgang, kan du forbinde kabelet fra væg udtaget til en antenne splitter med to udgange og trække antenne kabel fra disse udgange til henholdsvis DVB-C modtager og fjernsyn (rød).

2. Hvis DVB-C boksen har antenne udgang, kan du undvære antenne splitteren og trække antenne kabelet direkte fra væg udtaget og ind i DVB-C boksen og derefter videre til fjernsynet (pink).

3. Hvis DVB-C boksen ikke har antenne udgang, kan du også trække antenne kabelet direkte til DVB-C boksen og bruge denne til at betjene kanalerne med (grøn).

Hvordan har du tænkt at kunne spille PS3 på projektor samtidig med at konen ser fjernsyn? Normalt trækkes lærredet ned ud over fjernsynet og blokerer for fjernsynet. Måske har du et andet setup.

Tak for oversigten, det var lige det jeg var på udkig efter :) Jeg har allerede en antenne splitter, en til tv og en til tv kort i min com, så må lige finde på noget fikseri der. Nu venter jeg bare på at den ankommer så jeg kan komme igang :)
Jep, har et lidt andet setup, jeg starter med at bruge min væg som "lærred", da jeg har haft gode oplevelser med det med en lånt projektor til superbowl sidste år, og det passer med at fjernsynet står op ad den ene væg og projektoren kommer så til at lyse nærmest på tværs over til den anden væg :) hehe, det kan vist godt kaldes et kompromis ;)
Til top
MikeW Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2011 kl. 17:43
Rent billedkvalitetsmæssigt, har jeg samme setup som wukku med en TW-2900 (forløberen til TW-3200) og en Vu+ box til Canal Digital, da jeg ikke gider alle mulige kompromisser på billedkvalitet. Du skal regne med at en projektor afslører ALLE fejl, når det kommer op i 100" størrelse.
Min bedømmelse af projektøren som TV-fremviser er SUPER, og så er TW-3200'eren en tand bedre på kontrast..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu