recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson tw-3200 + lærred + div.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson tw-3200 + lærred + div.

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Epson tw-3200 + lærred + div.
    Sendt: 14-August-2012 kl. 18:05
Hej alle,
 
Jeg overvejer at sælge følgende:
 
Projektor: Epson tw-3200 (nypris i dag ca. kr. 7.200)
Lærred: Frame Vision Light (fastramme 72") med Veltex på rammen samt React II dug (nypris i dag ca. 10.000)
 
Gennemfarvet MDF plade (sort). En anelse mindre end lærredet. Lærredet er monteret som på en væg, bare uden på pladen. Bag på pladen er indlagt LED-lys hele vejen rundt (varm hvid nuance) LED-lyset kan trinløst reguleres fra slukket til fuld power fra ekstern lille boks. Giver lys efter behag bag lærredet hele vejen rundt (ala Ambilight, bare uden farver). Jeg synes det giver et behageligere billede når det er mørkt og giver samtidigt lidt mere dybde. (hjemmebyg indkøbspris ca. kr. 1.200)
 
Hylde i gennemfarvet MDF (sort) med beslag til vægmontering af projektoren (hjemmebyg indkøbspris ca. kr. 200)
 
8 meter hdmi-kabel (nypris i dag ca. 500)
 
Nypriser i dag 18-19 tusinde.
 
Sælges samlet hvis jeg kan få min. 7.000,-.
 
Det hele er ca. 15-16 mdr. gl.. Projektoren har nok kørt en 5-600 timer i ECO (skal jeg lige tjekke præcist). Ikke ryger rum.
 
Så hvis du som jeg, har et kontor eller lign. er dette den perfekte løsning til en mini herreafdeling. "mit" kontor er 4,2 x 2,85 hvilket giver en 2,4 meter fra øje til lærred.
 
Setup´et kan naturligvis bruges alle andre steder fx i en stue. Jeg har valgt det lidt dyrere lærrede med React dugen, da du faktisk godt kan se tv/film uden der er mørklagt! Det er imponerende at se et billede, der faktisk er ganske ok i et rum med nogen lys.
 
Dugen er lysgrå med gain 1,2 og lavet til formålet.
 
Nå, længere smørre. Tjel AV-oplevelser.dk for at se lærredet. Epsonen kender de fleste nok, der overvejer et køb. Jeg lægger nok lidt billeder op en af dagene.
 
Hvis nogen skulle værre interesseret, så skriv og vi aftaler en tid til at se herlighederne.
 
Og i øvrigt, det hele er som nyt (igen skrammer, ridser defekter osv.)
 
Kan ses i Charlottenlund (København)
 
 
 
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 18:45
Sælges det kun samlet? Beklager hvis det står et sted i teksten, men jeg kunne sgu ikke lige finde det :)
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 20:02
Som udgangspunkt, ja. Men kan sælges hver for sig, hvis fx en ønsker projektoren og en anden lærredet. Helt særskilt salg kan dog sagtens komme på tale, hvis prisen er ok. Hvad er du interesseret i?
 
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 21:43
Jamen det skulle være projektoren, men jeg har ingen idé omkring pris :)
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 07:03

Vil selvfølgelig helst sælge sammen med lærredet. Giver det lige en chance, men måske projektoren senere kan sælges alene. Prisen for projektoren alene forestiller jeg mig til en 3-4.000,-.



Redigeret af Boogie - 15-August-2012 kl. 09:00
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 13:49
Jeg vil ihvertfald gerne "sætte" mig på projektoren alene, hvis det skulle blive aktuelt :) Så kan vi snakke om pris til den tid hvis det skulle være :)
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af PF PF skrev:

Jeg vil ihvertfald gerne "sætte" mig på projektoren alene, hvis det skulle blive aktuelt :) Så kan vi snakke om pris til den tid hvis det skulle være :)
 
Det er i orden. Du har 1. prioritet, naturligvis afhængig af prisen og evt. andres bud.
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:49
Selvfølgelig ;)
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 14:57
Hvor længe kører tråden ?
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Hvor længe kører tråden ?
 
Det havde jeg faktisk ikke tænkt på! Big smile
 
Det kommer an på, om der er nogen der er interesseret i det hele samlet (eller fx uden pladen med led-lys osv. altså kun Epson´en og lærredet samlet)
 
Jeg forestiller mig en uges tid eller sådan, hvis der bydes -eller er interesse for Epson´en og lærredet samlet. Hvis det kun er Epson´en der har interesse, må vi se, da jeg ellers står med et lærrede tilbage.
 
I den forbindelse vil jeg lige gøre opmærksom på, at Epson´en passer rigtigt godt til lærredet! Ved godt at de fleste der ønsker PJ, vil have et så stort et lærrede som muligt, men jeg synes det er fedt med et billede man ikke sidder så langt fra. Og 72" er nu ikke så småt! Hvis det havde været en fladskærm, vil man jo synes den er kæmpe! Wink
 
Men hvis nogen skulle være interesseret i det hele (eller Epson´en og lærredet)og til en pris jeg synes er ok, jamen så bliver det bare solgt.
 
 
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 17:40
Kan bare ikke se ideen i at køre med en projektor, lærred løsning, når skærmen alligevel ikke er større end en fladskærm som f. eks. Sharp fås i...
Hvorfor valgte du så lille et lærred fra start?
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 18:28
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Kan bare ikke se ideen i at køre med en projektor, lærred løsning, når skærmen alligevel ikke er større end en fladskærm som f. eks. Sharp fås i...
Hvorfor valgte du så lille et lærred fra start?
 
Egentlig meget nemt at svare på:
 
Kunne du få Sharps skærm for knap 1½ år siden? Svar: Nej
 
Hvad koster Sharps gode skærm (835´eren) i 70" så i dag? Svar: ca. 30.000,- (altså 50% dyrere og 2" mindre)
 
Kan en fladskærm opgraderes? Svar: Nej
 
Kan du på et senere tidspunkt købe en anden projektor (og beholde lærredet) eller lærrede (og beholde projektoren)? Svar: Ja da
 
Kan du få en brugt skærm den dag i dag i 70"+, der levere et tilsvarende billede, som mit setup for fx 7.000,- (eller mindre hvis der bliver budt Big smile )? Svar: Hell No
 
Jeg vil dog medgive, at mange vil have projekor for at få et 100"+ billede, men det kræver jo også plads. Mange har et mindre værelse/rum som snildt kan (også kan) bruges til fx hjemmebif. Enten så køber man en stor fladskærm alá Sharps -eller også gør man fx som mig.
 
Forskellen er nu bare den -i dette tilfælde, at hvis en person derude kunne tænke sig en hjemmebif i 72", ja, hvad så med at smide en 7.000,- (eller mindre) for mit setup!
 
Hvor for du ellers en 72" bif i god kvalitet for de penge?Tongue (og med LED-bagbelysning) Tro mig, du skal næsten komme forbi og se et alm. tv-program eller en film med noget lys i rummet! -og den slanke Veltexramme får alligevel lærredet til at se ud som en fladskærm Wink
 
 


Redigeret af Boogie - 15-August-2012 kl. 18:30
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu