recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Epson tw-3200 + lærred + div.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Epson tw-3200 + lærred + div.

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 23:48
Touché

:)
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 09:49
Hvor bred er lærredet incl ramme? Og ville du evt være interresseret i at bytte med et 50" G20 TV?
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 12:51
Godt svar. Takker for det, og håber, der er en anden, der kan få glæde af det... :)
Har selv projektoren og er meget glad for den.
Der må være meget knald på billedet, når det er så lille og du kører med ekstra gain, så det må være beregnet til et rum, hvor der ikke kan blive ordentligt mørkt. Gad godt at se det, men der er langt fra Esbjerg til København...


Redigeret af Supergris - 16-August-2012 kl. 12:56
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 20:01
nææ, der er såmænd ikke for meget knald på. Jeg har kun kørt i Eco mode. Desuden er det fedt med lidt mere power grundet det mindre lærrede. Jeg har en 5-6 år haft forskellige projektoren og lærreder og det kræver, synes jeg, virkelig en kraftig projektor til at lave et godt billede på fx 100" med lidt lys i rummet. Min Epson passer rigtigt godt til dette lærrede. Havde faktisk overvejet at lade være med at sælge og så rykke det ind i soveværelset, men det bliver måske lidt for voldsomt med 72"! Det tror jeg i hvert fald min bedre halvdel synes .

Til de interesserede vil jeg da lige sige, at det at kunne spille PS3 med noget dagslys i rummet er fedt i 72"! Og igen, 72" er en ordentlig størrelse, uanset teknologi,. Afstanden fra øje til lærrede, i mit tilfælde, er ca. 2,4 meter hvilket er 1,5 gange billedebredden (1,6), er det ikke THX-referencen?
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 21:46
@JakobSkaarup:

Sorry, havde ikke set din besked. Lærredet er 170 cm inkl. ramme. Selve billedet er 160 cm x 90 cm og rammen er 5 cm bred hele vejen rundt. Er ikke interesseret i bytte. Har nok fladskærme i forvejen
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 08:57
virkelig ingen bud Jeg har godt nok skrevet min. 7.000, men man må godt komme med bud!
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 11:34
3.000,- for projektor.
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 11:54
@ Boogie
 
Måske du skulle nævne at Epson har 3 års garanti på projektoren og 3år/3000 timer på lampen.
 
 
Bare en reminder...
 
MVH
Til top
PF Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-December-2008
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 22:49
Er Hans Js bud godtaget? For så vil jeg også gerne komme med et bud :)
Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 07:40
@tvkartoffel
takker, det er også rigtigt.

@PF

Alle bud bliver som sådan godtaget. Igen, vil helst sælge samlet og forbeholder mig retten til alt

Til top
Boogie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boogie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 07:42
@Hans J

Noteret, men hvad med ar smide 6K, så får du det hele
Til top
Tunfisken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-September-2007
Status: Offline
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tunfisken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 10:15
3100 projektor
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie
AFSPILLER - PS4
mobilabonnement
FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1
RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX
SURROUND -
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu